Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(nuja, dik, er zit toch nog iets in) 

Nu heb ik weer eens wat bijgeleerd
dus ik hou er maar mee op

(onze volbloed is nog steeds maagd
en die heeft ook zomaar wat dikke erwten hangen en dat vind ik altijd lachen als ik die dan met die van mn tinkers vergelijk
)

*lol*18 was ze he? en het hoeveelste veulen nu?

jessje schreef:Frenia, zo bedoelde ik het ook, dat is iets heel persoonlijks! Maar ik vind het bvb 'erg' als iemand met een merrie zonder iets van kwaliteit een veulen gaat gaan fokken voor de verkoop... Ik heb het hier dan over bwp, kwpn,... paarden, van tinkers enz jken ik niet zoveel![]()
sinds 1 januari officieel 6 jaar oud en heeft vorig jaar een tweeling gekregen en gezoogd. Die zijn afgespeend van 19 september. Momenteel is ze niet drachtig. Hoeveel veulens ze voor de tweeling heeft gehad, weet ik niet, maar ik denk al meerdere (waarschijnlijk vanaf haar tweede levensjaar elk jaar).
), maar als ze ooit een ander paardje nodig heeft, wil ze graag een tinkerkruising (met een warmbloedpaard). Als je dat met voorbedachte rade doet, zie ik er geen graat in, maar als je zomaar gaat fokken om te fokken, vind ik dat wel verkeerd... 
mooie uier foto's hier hoor... ik denk dat er over 2 maanden veeeel meeer geplaatst worden