Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ow sorry verkeerd gelezen dacht dat je al ging verhuizen. Hopelijk is er snel plek op die stalling.
Bij de merrie's die wel getraind werden voor latere verkoop had ik ook altijd dekens op liggen. Rond 320 dagen dracht komen de merries dan onder de camera en staan dan binnen of in de overdekte binnenbak. Meestal liet ik dan de dekens gewoon af. Ze waren hier nooit geschoren overigens. Shirley__ schreef:Qua dekens vind ik het lastig omdat dit mijn eerste keer is maar ik zou denken; blijf doen wat ze gewend is?
Zirana wordt gewoon gereden , ik weet nog niet of ik haar ga scheren daar ze er waarschijnlijk vanaf (eind) januari al niet meer gereden kan worden.. (15 april uitgerekend).. maar ik moet even kijken tot hoelang ik kan blijven rijden. Ze zweet altijd zo onnoemlijk en moeilijk droog te krijgen met vacht (lees: 4zweetdekens en kuurtje solarium verder)
AM_Horses schreef:Kikihier waren de drukte schoppers ook moeilijk in beeld te krijgen.
Vindt het altijd wel leuk als je iets kan zien. Vorig jaar zag ik bij één de ribben. Heb ook wel eens een hoofdje gezien. Maar meestal als ze al zover zijn moet je geluk hebben
Dus nog een keer gescand en gefilmd en toen zagen we heel mooi zijn hoofdje. Ik wil het filmpje hier best delen als mensen het willen zien 
nieky1993 schreef:Pomski Welkom. Heb je ook fotos van de combinaties?

Zij en nog 1 andere merrie tonen nog niet echt iets kwa buik. Rationeel gezien weet ik dat het nog vroeg is en niet elke merrie zo vroeg toont ook. Haar moeder bv is ook echt slank tot ze over de helft zit. Maar vind het toch heel spannend tot woensdag. Hopelijk is alles gewoon inorde en kunnen we verder aftellen.

), maar voorkeur ging wel al een beetje richting uit de hand dekken, vooral inderdaad meer controle en weten wanneer ze gedekt zijn en zo. Hij is erg sociaal, vriendelijk en rustig, maar zodra ze echt mogen gaan dekken is dat natuurlijk ook nog maar even afwachten.