Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Dat komt al aardig dichtbij Al_ZawraaSpannend! En Marije ook uiteraard, dat is daar direct vollebak in januari
AstridKlomp: ik ben ook heel benieuwd naar jou veulen! Wanneer is ze precies uitgerekend, want je staat nog niet in het overzicht zie ik? Ik denk dat je een mooi amber champagne veulentje gaat krijgen
Balou_k schreef:MarijeR, ik hoop dat het veulentje gewoon nog veilig binnen zit!
Mijn merrie is vandaag 241 dagen drachtig en ik begin nu wel te merken dat ze het best zwaar vind. Ze heeft de laatste weken ook snel last van wat opgelopen benen die verdwijnen na meer beweging of koelen met water. Ze staat in een paddock samen met een andere pony en overdag normaal gezien op de weide, het is dus niet dat ze continu op stal staat. Iemand enig idee of dit met de dracht te maken kan hebben?
Ik ben blij als ik haar na de dracht weer op kan pakken, ik ben van plan de osteopaat en sport masseur te laten komen als het veulen twee maanden is en mijn merrie hierna twee maandjes te longeren en daarna ergens pas weer te rijden.