Ze is toch weel heel onrustig incl stampen naar haar buik , rondjes draaien met haar voorbeen schrapen en willen gaan liggen. Nu staat ze weer rustig
Ik verwacht Glehill vanavond en anders morgenavond Ik ga nu zelf naar de paardjes. Dus hopen dat het komt als ik thuis ben
AGarcia schreef:Ik verwacht Glehill vanavond en anders morgenavond Ik ga nu zelf naar de paardjes. Dus hopen dat het komt als ik thuis ben Vanavond moet het komen ja
Sjips Ik ben blij voor Nellie dat ze bevallen is, maar zul je altijd zien houdt je haar al 3 weken in de gaten, ben uitgerekend vanmorgen niet online en jawel mevrouw bevalt. Ik heb wel het idee dat ze al meteen een stuk beter loopt.
Deze geitencam is al een tijdje low alert, maar heb niet echt het gevoel dat daar wat gebeurt... http://www.marestare.com/fcam.php?alias=phoenixrisingEdit: Fout gezien, vrouwtje is er nu bij met de kraammatjes. Gaat dus wel wat gebeuren...
Jajaja 2 na elkaar !!! intussen staat het alarm op high , ben hier bezig in mijn winkeltje gaat het alarm hier af . Je ziet de klanten nogal kijken
Wel leuk een geitencam waarbij gewoon lekker veel geitjes geboren worden. Haha, de andere onder de cam gelegd. Is toch niet die bruine.