Heb je ook kunnen zien hoe Fagan zich gedroeg vlak voor de bevalling?
Of was het plof........en persen
ben ik altijd wel benieuwd naar
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
balance schreef:Zat net terug te lezen, had blijkbaar een hoop gemist. Ik wist niet dat Fagan al zo klaar leek. Ik vond het wat vreemd toen ze begon want er stond dat ze in Mei is uitgerekend. Maar ja, da's natuurlijk van de laatste dekking uitgegaan. Ik ben van de eerste dekking uitgegaan bij mijn merrie en hoop dat het daarna nog even duurt want het is veeeel te koud naar mijn zin. Zal wel goed gaan hoor maar blij word ik er niet van als het niet warmer wordt. Gisteren alweer natte sneeuw in dichte buien. Tis lente, tis lente... hopen dat daarboven geluisterd wordt.
spiritoes schreef:Van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje ..... Hoop dat ik met mijn voorgevoel bij de merrie die nu 1 dezer dagen ook moet bevallen van mijn eigen veulentje ook zo goed zit als bij de rest
Gisteren bij mij stal zag ik een merrie en zei owwww die komt vannacht. Kreeg net een foontje dat deze een merrieveulen heeft gekregen. Bij de merrie van Mariska heb ik gisterenavond het zelfde gevoel ... En ja daar is het.