Bokt_Man schreef:Om even verder in te gaan op de slappe banden.... Tiet had ook niet hele erge slappe banden, misschien net zo zacht als mijn buik maar echt niet veel zachter zoals gesmolten boter.
Ha ha, strakke vent

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gem schreef:Bokt_Man schreef:Om even verder in te gaan op de slappe banden.... Tiet had ook niet hele erge slappe banden, misschien net zo zacht als mijn buik maar echt niet veel zachter zoals gesmolten boter.
Ha ha, strakke vent!
mylittlejoy schreef:Ik heb net een berichtje van de eigenaar. De merrie is rond 6 uur vanochtend bevallen en het is een donkerbruin hengstje met één wit achtervoetje, met de naam Empire.
Moeders is van Krack C, paps is Sorento.
mylittlejoy schreef:Ik heb net een berichtje van de eigenaar. De merrie is rond 6 uur vanochtend bevallen en het is een donkerbruin hengstje met één wit achtervoetje, met de naam Empire.
Moeders is van Krack C, paps is Sorento.
Eponastable schreef:Eragon vind ik ook nog een mooie naam...
aslo schreef:Eponastable schreef:Eragon vind ik ook nog een mooie naam...
Idd, vind ik ook heel erg mooi. Maar Empire spreekt me ook erg aan.
De namen die wij op ons lijstje hebben staan zijn (we zijn dus niet letter gebonden), hengstjes: Timor, Ivan, Peter Pan en Dino. Merrietjes: Tinkerbell, Nala, Nena, Zazou en Roani.