Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AngelsDitch schreef:SA veel sterkte!!
Mijn meisje heeft denk ik haar veulentje verworpen... ze zou nu 3 maanden zijn en zag vandaag behoorlijk hengstige plas..... SNIK
cindybijl schreef:AD: He nee! laat je haar opvoelen/scannen?
richtje: wat een ellende he die rotmok!
Vriendin van mij zweert bij zalf van drogist (voor mensen, plantaardig) heet Bioforse van dr. vogel. Geen idee of je het wilt proberen, t is een tip.
AngelsDitch schreef:Ze wordt inderdaad vrijdag gescand.
Je hoort het nu veel dat mok... drassige landen he. Wel balen joh!
hiboune schreef:wat een nare berichten allemaal hier zeg!
angelsditch dat is echt balen..ga je haar nou laten scannen om het zeker te weten?
edit ja dus
hier een klein licht puntje..
hiba is vandaag dan toch eindelijk hengstig geworden en toch nog een keertje gedekt..nou vrijdag weer en dan is het wachten weer begonnen..de aller aller laatste kans op een baby next year...
duim duim duim...
hiboune schreef:over dat mok gebeuren
heeft ze nog sokken of veel haar er zitten?
ik heb dit helemaal kaal geschoren toen en mijn tinker en new forest mok hadden en iedere dag de korstjes eraf gehaald en had 1 of ander goedje van de da gekregen wat echt super hielp..
zelfs bij de new forest die echt hard nekkige mok had..en 4 witte voetjes wat het al bevorderd..
ik heb dit jaar geen mok gezienheb wel steeds gezorgt dat als er zon scheen ik zijn kootholtes in heb gesmeerd met een hoge factor zonnebrand creme of als het veel te drassig was er uierzalf op heb gesmeerd..ook als het licht rood dus geirriteerd begon te raken..
zo ben ik dit jaar mok vrij nog doorgekomen!
hoop werk dat rottige mok..