stef schreef:hoe zit het eigenlijkmet de rest bij jullie op stal? Ik geloof dat wij er in totaal een stuk of 14 krijgen
14 veulens

Ik heb alleen mijn eigen paarden op stal.. 5 stuks waarvan 2 een veulen krijgen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:hoe zit het eigenlijkmet de rest bij jullie op stal? Ik geloof dat wij er in totaal een stuk of 14 krijgen
Amanda_kiony schreef:@Neonlight Ik heb er een kopie van newforestponystamboek bijgekregen met de naam udino erop en een sticker van de chip en het nummer en aftekeningen en zo...
maar ben verhuist pas en kan het nergens meer vinden, het paspoort ligt trouwens nog bij de handel stal, probeer het al maanden optehalen maar elke keer als ik contact zoek word er gezegd dat ze in duitsland is en dat ik volgende week terug moet bellen,Krijg er een beetje een punthoofd van maar goed ik w8 geduldig af, Dus weet niet wie de ouders zijn dat staat niet op het papier heb trouwens de boer gesproken die haar heeft gehad voor de handelsstal en die zegt dat ze geen papieren heeft :S dus dat zal dan wel waar zijn ik ga even vragen aan de veearts of hij haar chip wil lezen kan ik het ponystamboek bellen om het natekijken eerst vond ik het niet zo nodig maar ben nu wel benieuwd dus als ik meer weet meld ik het even
CubaLibre schreef:Heb verder geen idee hoeveel veulens er bij ons op de manege worden verwacht, ik geloof dat de eerste volgende maand al moeten komen.
heb ondertussen iets gevonden dat wel zou kunnen werken tegen verkoudheid (stond op een haflinger forum meen ik) . . .
dennenknoppensiroop
Pauk schreef:stef schreef:hoe zit het eigenlijkmet de rest bij jullie op stal? Ik geloof dat wij er in totaal een stuk of 14 krijgen
14 veulensDas een hoop!
Ik heb alleen mijn eigen paarden op stal.. 5 stuks waarvan 2 een veulen krijgen
Pauk schreef:JAAAAH!!! Alonna zit op 235 dagen.. Dat betekent aftellen vanaf 100 dagen..