Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:20

8 weken nog maar! Dat klinkt ook heel erg snel Vrijlover!! Binnenkort moet je maar eens uier foto's plaatsten!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:20

hmm.. dat zegt ook niet veel! enkele dagen of weken, pfff.. zolang gaat pepsi hopelijk niet meer wachten!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:21

Mac schreef:
Zo dan! Heleboel posts tegelijk!

Ja, achter mekaar door!! Hyper!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:21

Mac schreef:
Zo dan! Heleboel posts tegelijk!

Ja het is gezellig hier Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:22

Mac, toen bij Sim de vorige keer die slijmprop eruit kwam, was het nog maar 2 dagen!! Snel kan dus ook!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:22

jeddah: Heb je nog een spannende update? Zit er nog verschil in? Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:23

Nope... Uier is weer zoals het eerder was, dus weer iets voller dan gisteren, de aderen zijn weer meer opgezet en ze heeft enorm veel honger Haha! !

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:24

jeddah schreef:
Mac, toen bij Sim de vorige keer die slijmprop eruit kwam, was het nog maar 2 dagen!! Snel kan dus ook!!

Het zat ook ergens bij mij in mijn achterhoofd dat er een tijd van 24 tot 48 uur voor staat. Weet niet waarom. Zal ik wel weer ergens gelezen hebben Haha! . Maar de bronnen die ik op het Internet vind nemen het dus veel ruimer.

Pepsi staat nu weer in de paddock alsof er niks aan de hand is Verward

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:24

jeddah schreef:
Nope... Uier is weer zoals het eerder was, dus weer iets voller dan gisteren, de aderen zijn weer meer opgezet en ze heeft enorm veel honger Haha! !

Ze moet er ook 2 voeden natuurlijk! Haha! Dat wordt een groot veulen! Bloos
Maar je weet het nooit, die strakke uier kan super snel komen, kijk maar naar odessa! Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:25

jeddah schreef:
en ze heeft enorm veel honger Haha! !

Pepsi schrokt ook alles naar binnen wat ik d'r voorschotel. Ze krijgt in principe onbeperkt hooi en nu zijn we al zover dat ze maar alvast begint te schrapen als het bijna op is. Beetje verwend Bloos

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:26

pepsi doet alsof er niets aan de hand is, maar ondertussen! Tong uitsteken Hou haar maar goed in de gaten! Straks doet ze hetzelfde als hinke! Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:27

Mac schreef:
Het zat ook ergens bij mij in mijn achterhoofd dat er een tijd van 24 tot 48 uur voor staat. Weet niet waarom. Zal ik wel weer ergens gelezen hebben Haha! . Maar de bronnen die ik op het Internet vind nemen het dus veel ruimer.

Pepsi staat nu weer in de paddock alsof er niks aan de hand is Verward

Zoiets heb ik volgens mij ook ergens gelezen!

Er is ook helemaaaaaal niks aan de hand! Ze gaat alleen zeer binnenkort een veulen krijgen Haha!! Stilte voor de storm??

Hmm, zou dat overdreven honger hebben een "teken" zijn?? Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:29

jeddah schreef:

Nou, dan kan ik altijd een veulen verwachten Haha! Vreya heeft namelijk ALTIJD en heel veel honger! Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:30

jeddah bij jou is het al echt spannend zeg!
Leuk,leuk,leuk,leuk,leuk! Hyper!
Ook leuk om al die andere merries te zien groeien!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:32

Annetje schreef:
jeddah bij jou is het al echt spannend zeg!
Leuk,leuk,leuk,leuk,leuk! Hyper!
Ook leuk om al die andere merries te zien groeien!

Bij Mac NOG spannender Annetje! Pepsi heeft plakkerig spul in de staart en dingetjes aan de tepels!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:33

jeddah schreef:
Stilte voor de storm??

Het waait hier anders behoorlijk Knipoog

jeddah schreef:

Zou het? Dan mag jij ook wel op gaan passen Tong uitsteken . Pepsi is trouwens momenteel mega-rond is en dan bedoel ik niet alleen haar buik Haha! .

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:34

vrijalover schreef:
Nou, dan kan ik altijd een veulen verwachten Haha! Vreya heeft namelijk ALTIJD en heel veel honger! Tong uitsteken

Clown !!
Als die dus niet meer wil eten, is het oppassen geblazen Knipoog

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 14:35

Lekker druk hier ja Haha! Spannend hoor met al die dames! Ik kan hier mooi uit het raam kijken en zi dan de horsies staan. Af en toe doet Odess een sprintje Lachen Ze was trouwens niet zo lief tegen mijn vriend vanochtend, de heeft nu een hoef afdruk in zijn scheen staan Extreme duivel , auw! Ach gut Ze was nogal ongeduldig. Schijnheilig

Odess valt me 's ochtends ook bijna aan als ik biks kom brengen. Misschien hebben alle drachtige dames wel heel veel honger Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:37

Tinne schreef:

Loolapelooza; wanneer komen er weer foto's van Vanta?
Ik haal Vanta en Odessa echt zo vaak door elkaar Gestoord, terwijl ze helemaal niet op elkaar lijken.

Even een hele offtopic vraag; wat vind iedereen hier nou zo leuk aan kippen?

Zo snel mogelijk, misschien sebiet wel want ik heb eergisteren nog wat pics geschoten van haar op de wei na het longeren. Vork
Odess en Vanta zijn allebei bruin, misschien dat je dat in de war brengt? Tong uitsteken

Ik vind trouwens helemaal niets leuk aan kippen, idiote domme beesten. Weet nog op de manege vroeger dat ze altijd op het stro scheten (lekker, NOT) en er was zo een bruin geval dat het telkens klaar speelde om haar broedplaats in mijn pony's stal te vestigen.
Als ze niet op haar eieren zat dan zat ze op z'n rug ... ben al lang blij dat ze nooit op hem heeft gepoept.

lowara schreef:

loolapelooza:
Waah je hoeft dus nog maar een 2 weekjes!
Enne, kun je ook dromen hoe Lowara's veulen eruit komt te zien? Knipoog

Nog 13 dagen. Slim
Ze bouwt tegenwoordig "nesten" in de stal, grote hopen uit hooi en stro zo ongeveer in de midden van haar stal. Doen jullie merries dat ook?
Ik zal vannacht eens proberen of ik van Lowara kan dromen, ze/hij wordt waarschijnlijk bont, maar ik zal het vlekkenpatroon proberen te onthouden. Tong uitsteken

@Sjen, das een behoorlijk bolle Haf en dan bedoel ik niet bol van te eten zoals bij de meeste Haffies het geval. Haha! Knipoog

@Odess, ze is zwaar joh! Maar dat was ze natuurlijk al. Das vast een subtropish zwemparadijs daarbinnen. Hmm, doet me ineens denken aan een naam voor mijn veulen "Center Parcs". *LOL* (moet met een C beginnen)

@Hinke (Nimber bedoel ik) Wat lieffff! Het is niet te fris buiten voor die kleine? Hier is het behoorlijk guur weer namelijk. Wat een geweldige foto's, die 2e is mooi. Lovers

@Annetje, mooie merrie wat voor ras is ze? Ze heeft trouwens wel een gore uier zeg. Haha! Bloos Of wat is dat spul tussen de spenen?

@Mac, zo hey, een plakkerig goedje in de staart én dikke tietjes. Pling

@Marije, ook bij jou grote vooruitgang dus. Haha! Pfff, ik word hoe langer hoe zenuwachtiger als ik de vooruitgangen van al de merries hier lees ....
Zal 1 van de dagen de camera eens installeren en al een paar keer op stal slapen zodat ik een patroon heb van een nacht van Vanta. Cool
Dan weet ik meteen hoe ze die nesten telkens bouwt.

Mac schreef:
Dagelijkse ochtendcontrole: er hangen miniscule korreltjes aan haar spenen. Ze doen het Go jij! Go jij! Clown .

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Jippie, vooruitgang! Oooh zo spannend!! Haha!

@Odess weer, ze oefent alvast zeker voor als het zover is? Ze is er vroeg bij hé? Ze zit nu op 298 dagen ongeveer?

@Tinne, jihaaa! Weer een mijlpaal! Go jij! Go jij!

@Faniek, je merrie gaat dus ook cammen? Dan zijn er vast een hoop Bokkers die het waken met je mee zullen doen. (kun jij lekker stiekem een beetje pitten tussendoor) Dromen Haha!

@Vreya, nogmaals Jiiihaaaaa! Nog maar 8 weken! Haha! Nu vliegt het voorbij tot de laatste 2 weken zijn aangebroken, die lijken ze voorbij te kruipen ...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:38

Ik kijk ook net uit het raam en zag dat je van bovenaf heeeeel duidelijk kan zien dat die banden wel slap zijn, hele deuk in haar normaal zo mooi ronde billen!
Afbeelding

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:41

jeddah schreef:
Ik kijk ook net uit het raam en zag dat je van bovenaf heeeeel duidelijk kan zien dat die banden wel slap zijn, hele deuk in haar normaal zo mooi ronde billen!

Oh oh ... ja, da's heel duidelijk te zien!!

Ik ben benieuwd hoe lang Peps me voor de gek gaat houden. Als die baby er eenmaal is, mag ik weer opnieuw gaan zenuwen voor Lee Haha! . Die is officieel 7 april uitgerekend.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:42

Mac schreef:
Oh oh ... ja, da's heel duidelijk te zien!!

Ik ben benieuwd hoe lang Peps me voor de gek gaat houden. Als die baby er eenmaal is, mag ik weer opnieuw gaan zenuwen voor Lee Haha! . Die is officieel 7 april uitgerekend.

Wat een mazzel, wat een mazzel! Jij mag 2 keer dit jaar!!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:44

ja, lee zou je bijna vergeten zo!

En bij sim zie je echt al goed dat de banden slap zijn ! zou het dan toch...?? Tong uitsteken spannend!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:45

vrijalover schreef:
ja, lee zou je bijna vergeten zo!

Nee hoor, mijn oogappeltje vergeet ik nooit Knipoog ! Alleen valt daar momenteel niet zo veel over te melden ...

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 14:46

@ Vanta, nee, ze zit nogmaar op 293 dagen (zie onderschrift). Ik verwacht dat ze vroeg gaat, maar niet te vroeg aub!!! En nee, ze bouwt ook geen nesten. Alleen soms gaten in de bak en in het land Haha!

@ Jeddah, de banden zijn inderdaad slap! Zelfs door het wintervachtje te zien! Goed teken! Haha!