Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Zo dan! Heleboel posts tegelijk!
Mac schreef:Zo dan! Heleboel posts tegelijk!
jeddah schreef:Mac, toen bij Sim de vorige keer die slijmprop eruit kwam, was het nog maar 2 dagen!! Snel kan dus ook!!
jeddah schreef:Nope... Uier is weer zoals het eerder was, dus weer iets voller dan gisteren, de aderen zijn weer meer opgezet en ze heeft enorm veel honger!
jeddah schreef:en ze heeft enorm veel honger!
Mac schreef:Het zat ook ergens bij mij in mijn achterhoofd dat er een tijd van 24 tot 48 uur voor staat. Weet niet waarom. Zal ik wel weer ergens gelezen hebben. Maar de bronnen die ik op het Internet vind nemen het dus veel ruimer.
Pepsi staat nu weer in de paddock alsof er niks aan de hand is
jeddah schreef:
Hmm, zou dat overdreven honger hebben een "teken" zijn??
Annetje schreef:jeddah bij jou is het al echt spannend zeg!
Leuk,leuk,leuk,leuk,leuk!
Ook leuk om al die andere merries te zien groeien!
jeddah schreef:Stilte voor de storm??
jeddah schreef:Hmm, zou dat overdreven honger hebben een "teken" zijn??
vrijalover schreef:Nou, dan kan ik altijd een veulen verwachtenVreya heeft namelijk ALTIJD en heel veel honger!
Tinne schreef:
Loolapelooza; wanneer komen er weer foto's van Vanta?
Ik haal Vanta en Odessa echt zo vaak door elkaar, terwijl ze helemaal niet op elkaar lijken.
Even een hele offtopic vraag; wat vind iedereen hier nou zo leuk aan kippen?
lowara schreef:
loolapelooza:
Waah je hoeft dus nog maar een 2 weekjes!
Enne, kun je ook dromen hoe Lowara's veulen eruit komt te zien?
Mac schreef:Dagelijkse ochtendcontrole: er hangen miniscule korreltjes aan haar spenen. Ze doen het![]()
.
jeddah schreef:Ik kijk ook net uit het raam en zag dat je van bovenaf heeeeel duidelijk kan zien dat die banden wel slap zijn, hele deuk in haar normaal zo mooi ronde billen!
Mac schreef:Oh oh ... ja, da's heel duidelijk te zien!!
Ik ben benieuwd hoe lang Peps me voor de gek gaat houden. Als die baby er eenmaal is, mag ik weer opnieuw gaan zenuwen voor Lee. Die is officieel 7 april uitgerekend.
vrijalover schreef:ja, lee zou je bijna vergeten zo!