Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Symke schreef:superpony schreef:Ja, over nagedacht, al voor de bevalling, maar het blijft een gok of het klikt en de prijzen waren wel heel hoog.
Heb ook nog een plekje willen verhuren, maar soms komt er van alles op je pad en soms tijden niet.
Gaan mensen hun merrie nog eens dekken? Hier was het wel het plan en we wisten wel dat oma zou wegvallen, maar krijg mn kop niet bij elkaar geraapt momenteel en we twijfelen.
Misschien een shetlander met veulen? Omdat je al een shetlander wilt bedoel ik.
De quarter merrie niet terug dekken, wil eerst weer mee aan de slag. Misschien over paar jaar als ik.op Charlie kan rijden. Maar dat duurt nog heel lang want wil niet erop voor hij vier is!
De KWPN merrie die vorig jaar een mooi appaloosa veulen kreeg willen we wel nog x proberen. Wachten tot ze hengstig wordt nu!
proudmama schreef:Vandaag zou onze Joli uitgerekend zijn geweest, maar helaas dus, ondertussen alweer 4 weken geleden dat veulen geboren is.
Ondertussen is ze wel alweer hengstig geweest en ze begint weer, maar de eerste keer kwam er nog veel prut mee ( zonder tempverhoging )en nu nog steeds veel wit slijm, dus we laten haar leeg om weer helemaal beter te worden.
Volgend voorjaar zien we wel verder.
Wel meegelezen en veel mooie en leuke veulens voorbij zien komen.
Ligt het aan mij of hadden wij dit jaar veel bonte en lichtgekleurde veulens ?
Vulina schreef:proudmama schreef:
Ik zou haar dan nu alvast goed schoon zien te krijgen, misschien swab af nemen? En anders minimaal een keer flushen..