rensjuspannend nog een weekje geduld, welke combi heb je?
Knolselder wat kak! logisch dat je er flink van baalt
Saradominnnwat goed dat je toch een dag eerder bent gaan scannen. ik zou ook choluron spuiten dan.
absque_dubioGEFELICITEERD
corinadrenth ik duim voor je! heb je ook choluron gespoten?
simpie94 ook flink balen voor jou! wat kan de merrie niet meer? is ze geblesseerd? (kon het me zo niet meer herinneren)
jumpyhorseGEFELICITEERD
Quir ideaal en goed afgericht... zou ook wat zijn op 16hectare paarden vangen (heb je meteen een goede workout te pakken

Luna2006spannend, ik duim mee
goldenarrow och hemel een man die niet wil, is het een jonge hengst die het spelletje nog niet echt kent?? wauw 3 eitjes nog wel
Neonlightwat bagger!
mirjamalvaro wat goed, ik duim mee dat het pakt
petravdmeerxGEFELICITEERD
jennyk pff hopelijk vrijdag goed nieuws en mooi hengstig
Vulina bagger!
AM_Horsesgefeliciteerd mooi resultaat behaald!
Hier gisterochtend om 5,15 uur een workout gehad door "de lieve schattige" jaarling pony

Het diertje was gaan rollen en rolde zo onder het draad door en liep dus prinsesheerlijk over de oprit wat resulteerde in een Wirolieta die als een gek tekeer (door te hinniken) ging omdat haar vriendinnetje niet meer in de wei stond.
Dus ik werd wakker en met mijn slaaphoofd een raam openen gedaan en er kwam een hinnik me tegemoet onder het raam

Dus hup snel een broek aan en de pony vangen en de pony dacht dat is een leuk spelletje

Toen ik haar gevangen had kreeg ik haar met geen mogelijkheid meer richting de wei want tsja die zal wel een pets stroom gekregen hebben

Met hulp van mijn vriend heb ik haar weer in de wei gekregen. pff wat een ochtengymnastiek/stress/hartslag op 250 ivm de straat waar ze bijna op liep
daarna gingen de dames lekker liggen pitten