Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Ik zou toch maar even laten scannen Ayasha. Tenzij je veearts die ene helderziende veearts blijkt te zijn, die zeker weet wanneer een ei springt. En dan ook nog aan de kleur...![]()
Hoeveel merries begeleidt jouw veearts? Ik vraag me dan toch altijd hoe bekwaam ze zijn. Al helemaal bij opmerkingen als; 10 dagen voor een swab. De eerste resultaten zie je al binnen 24u (meest voorkomende bacterie) en de anderen tot max 3 dagen..
Ayasha schreef:Vulina schreef:Ik zou toch maar even laten scannen Ayasha. Tenzij je veearts die ene helderziende veearts blijkt te zijn, die zeker weet wanneer een ei springt. En dan ook nog aan de kleur...![]()
Hoeveel merries begeleidt jouw veearts? Ik vraag me dan toch altijd hoe bekwaam ze zijn. Al helemaal bij opmerkingen als; 10 dagen voor een swab. De eerste resultaten zie je al binnen 24u (meest voorkomende bacterie) en de anderen tot max 3 dagen..
Hij heeft gescand hè, dus weinig helderziende aan.
Ayasha schreef:Jullie hebben gelijk: ik ben geneigd om hem te vertrouwen maar bel morgen vroeg dat ik toch nog een scan wil. Als ik ‘s avonds bestel heb ik het de dag erna dus anders had ik ook morgen avond pas besteld.