Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sterre schreef:Ik probeer te registreren; bij de naam "Sterre" geeft ´ie aan dat er al een user is met die naam. Nu heb ik dan maar "Ynskje" gekozen en daar krijg ik steeds te zien "ongeldige combinatie nickname/password
!
Daarna stond er dat ik een mailtje kreeg met de registreer gegevens...
Ja, wat nou ???.....
Cody schreef:Emmy voert weer weinig uit.
Heb hierna ook een barncam-break nodig maar vraag me af of dat gaat lukken. Ik heb namelijk gezien welke bevallingen er nog op stapel staan en ik wil iig de Shire niet missen
Sterre schreef:Kimmes, kreeg net een mailtje met een-of-ander onduidelijk password!
Het blijkt dat ik nu ook geregistreed ben als Ynskje(met nog eens een onduidelijk password
!)
Kijk dus gewoon even bij je e-mails, ik denk dat je er daar dan inmiddels ook al wel een mailtje hebt gekregen!
Cody, die Shire wil ik ook wel zien!!
Kimmes"]
Sterre:Dat mailtje heb ik al gekregen,daarna ben ik naar profiel gegaan en heb een en ander aangepast/ingevuld.Ook een avatar.
Daarna zag ik wat ik allemaal had gedaan.Ik wilde nog wat veranderen,wilde weer naar mijn profiel,maar dat kon niet.Inloggen gaat ook niet meer (niet met rare code,niet met mijn eigen code).Heb net als jij weer een mailtje gekregen met daarin mijn naam + eigen code,maar kan daarmee niet inloggen
[/quote]
[quote="leentje schreef:van dat "onduidelijk" password is erg logisch hoor, wordt je gewoon random toegewezen door de server
Daarmee ga je een eerste keer inloggen en vervolgens verander je in je profiel je password naar eentje dat je zelf kiest (gaat net zoals je password van Bokt veranderen)
Er zijn toch massa's andere dingen waarvoor je moet registreren waarbij het ook zo werkt?
Foogul schreef:Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje zaai: urenlang nix te zien. Behalve dan hooi kouwende, plassende, slapende, schijtende, dikke merries.
En gaan ze dan eens bevallen, dan heb je niet eens geluid, of geur erbij, alleen slecht beeld!