Tja t is wel te hopen dat die speentjes nog wat gaan doen...
cp112
Geplaatst: 16-04-15 10:20
Het is weer erg spannend voor sommige. Kom op merries!
R.X.
Geplaatst: 16-04-15 10:21
Cemlys als het mijn merrie was had ik der lekker buiten gelaten. Wei is immers schoner als een stal.
Erg spannend voor enkele nu.
Ik vind natalientje ook echt een knapperd hoor.
Gisteren weer met halstertje bij reaven geoefend, gaat best goed tot er druk op kwam. Reaven vast gehouden zonder veel druk en gepraat en geaaaid met der en het was weer oke. Toen ze rustig was ha,stertje los gemaakt nog doorgaan met aaien en na een tijdje liep ze pas weer najar de mam's. Ik was van plan even in de wei met halstertje te laten lopen als we er toch bij zijn, maar die is nog veel te groot. Had ik niet verwacht. Dus toch maar weer af gedaan en reaven Pocon geven.
Probleem is dat ze het gras nog niet opkunnen ivm kunstmest. Dan wordt ht een stoffige paddock. Dan kan ik haar ook niet in de gaten houden van binnen. Dusja dilemma
Na Dj is vandaag jarig, dus vandaag een veulen zou geweldig zijn....en taart....is er al whahaha
pretty
Geplaatst: 16-04-15 10:44
Cemlys die komt er vandaag aan hoor! Zou dan ook kiezen voor stal ipv stoffige paddock.
Buenootje blijft duren hé.
RX wat heeft ze dan een klein koppie hé
Ben benieuwd DL naar fotos van die prachtige Empty!
CP wat een knuffeltje is ze dan
Laura die uier begint nu wel serieus te worden! En die spenen toch verwacht ik dat ze nog gaan wijken maar dan pas op't allerlaatst.
Setteli super dat die datum voorbij is zonder dat je het wist! Komt gewoon goed deze keer hoor.
Emmy7 echt? Druppels nu? Jeeeeej,eindelijk!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-04-15 10:45
Cemlys, spannend!!! Ik dacht hetzelfde, beter buiten, maar met die stoffige paddock zou ik ook voor de stal kiezen. Dat is ook 1 van de redenen dat ik voor meiveulens ga en niet eerder begin te dekken, ze kunnen pas in mei het land in ivm bemesting (eerst injecteren, en nu ligt er ook kunstmest op).
Hier normaal ook alleen in mei veulens hoor maar deze is ook een week te vroeg ik zat ook met 2 merries die naar duitsland moesten. Ze zat net op het eind van de hengstigheid en gezien ze naar de keuring moest en op tijd thuis moest zijn toen mar gelijk dat einde hengstigheid maar geprobeerd. Daarnaast ook veel esdoornzaailingen die ik eerst uit het land wil.
Ik ga er nu meteen naartoe, ben er jammer genoeg niet zelf bij geweest, het was zo rustig dat ik eigenlijk nog niks verwacht had. Ik zal zsm een update en foto's plaatsen.