Balder lag met de 3 maanden scan destijds zo mooi dat het geslacht ook bepaald kon worden. Hij had het goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vanessakusje schreef:manueeltje84 heb net je profiel gekeken, plaatje die enjoy! Ben erg benieuwd naar de keuring.. ze hadden mij als tip gegeven, weekje geen gras want ze zien graag veulens zonder mooie ronde buikjes.. maar uhh op de foto's ziet ze er al heel mooi uit! Al geoefend met vlechten? hihi
manueeltje84 schreef:vanessakusje schreef:manueeltje84 heb net je profiel gekeken, plaatje die enjoy! Ben erg benieuwd naar de keuring.. ze hadden mij als tip gegeven, weekje geen gras want ze zien graag veulens zonder mooie ronde buikjes.. maar uhh op de foto's ziet ze er al heel mooi uit! Al geoefend met vlechten? hihi
Dank jewe zijn ook enorm trots op ons charmant dametje
![]()
Ze hebben niet zo veel gras op het land, had ze al op een vrij kale wei gezet.
En als ik ga rijden met wet look dan rent de kleine mee. (die is elke dag zeiknat van het racen)
Ik heb niet geoefend met vlechten, maar dat gaat wel lukken denk ik zo, enjoy is zo makkelijk.
Die staat al alleen vast op de wasplaats, en moeder aan de andere kant, en ik spuit dr al helemaal af met de waterslang.
Dus dan zal invlechten ook wel lukken![]()
Ik zal eens kijken of ik vandaag nog eens een foto van enjoy kan maken, op zich valt het buikje wel mee, het is gewoon een stevig veulen, met stevige benen eronder.maar ze klopt wel in verhouding.
Ze heeft wel een mage fronten een heel chique hoofdje