Hier nog steeds noppie. Vandaag 340 dagen. Hoop toch echt dat ze dit weekend komen, want dat waken begint me nu (7 nachten inmiddels) toch echt op te breken...
Keeva
Geplaatst: 20-03-09 10:13
Nu ik de foto's nog 'ns bekijk, denk ik ook dat het een bruine wordt, Marlijn ! En ik kan het weten, ben expert in zwarte tinkerveulens
bokjes
Geplaatst: 20-03-09 10:14
Gefeliciteerd Marlijn, wat een knapperd!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-03-09 10:17
Keeva schreef:
Nu ik de foto's nog 'ns bekijk, denk ik ook dat het een bruine wordt, Marlijn ! En ik kan het weten, ben expert in zwarte tinkerveulens
Aan de oorpunten te zien lijkt het me juist een vos. Ik mis daar het zwarte.
draaakje
Geplaatst: 20-03-09 10:24
gefeliciteerd marlijn, wat een leukie!
ennuh, niet gedacht dat ze het zou halen, maar na lang, lang wachten is syl vandaag 320 dagen drachtig!!!! (wauw, en dat ik dat nog kan zeggen na vanacht, ze heeft heel haar stal verbouwd, stro de ene kant op, stro de andere kant op, bakken naar binnen, bakken naar buiten, maar, geen veulen )
mylittlejoy
Geplaatst: 20-03-09 10:26
En ook bij ons is vanmorgen een ooievaar op het erf gespot!
De eerste merrie (die zondag was uitgerekend) van de drie is vanmorgen bevallen van een kerngezond hengstje! Ik kan 'm zelf vanavond pas gaan bewonderen, dus meer info volgt nog!
mylittlejoy gefeliciteerd met de eerste van de 3. Ben benieuwd naar de verdere info.
MarijeR
Geplaatst: 20-03-09 10:50
Mylittlejoy gefeliciteerd! Ook een hengstje
Nu begrijp ik waarom Dynamic vannacht niet is bevallen, die gaat voor een merrieveulen *zucht* Wat een kreng is het zeg, draagt al 27 dagen langer dan vorig jaar... Macy zit vandaag op 319 dagen. In 2006 is ze al eens op 319 dagen bevallen Maar ik heb goede hoop dat ze nu eens een keer netjes uitdraagt.
Bokt_Man
Geplaatst: 20-03-09 10:51
Iedereen gefeliciteerd met de veulens. en wat zonde zeg dat de ooievaar aangereden is, tijd om nieuwe te importeren vanuit de dierentuinen...
Maar Spirit heeft een leuk veulentje gekregen proficiat marlijn. al denk ik ook niet dat het zwart is... maar het is de veulen vacht nog he, dus dat zegt niks toch?
Om even verder in te gaan op de slappe banden.... Tiet had ook niet hele erge slappe banden, misschien net zo zacht als mijn buik maar echt niet veel zachter zoals gesmolten boter. en haar kling was (vergeleken bij sommige foto's) ook niet zo uitgelubberd .... NU WEL OVERIGENS...
Maar s' middags begon ze echt de staart scheef te dragen en echt melk te lekken en heel onrustig te worden en diezelfde nacht 00.12u is ze bevallen..
terwijl ze tussendoor nog een uur of 4 heel rustig is geweest en net deed of er niks aan de hand was, omdat iedereen op stal naar hun eigen paard kwamen...
Maar diegene die vroegen om foto's... hier is nogmaals het topic van Escalade E: