Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frenia schreef:opvoelen brengt idd wel een beetje risico mee, maar dat hangt ook van de merrie af.
Tinkerbell laat zich opvoelen alsof er niks aan de hand is
Angel knijpt em heel flinkmaar na de eerste "barrière" ontspant ze wel
zonder neuspraam was Siuan de gevaarlijkste, ze kneep verder door en bleef niet stilstaan, met neuspraam ontspande ze helemaal en was het geen probleem meer
als ze zich blijven opspannen en onrustig bewegen, is dat natuurlijk niet goed en krijg je een verhoogd risico.
anderzijds kan je nu eenmaal bij twijfel nogal lastig zo'n 6 maand gaan afwachten he...
AngelsDitch schreef:Pfff schrikken Frenia, gelukkig niks aan de hand.
Mijn poown stond vandaag ook weer te plassen... gelukkig maar 1 keertje en niet echt heeeel erg geel... maar toch.
Sinds ze drachtig is heeft ze dit buiten vandaag al 2 keer gehad... en toen beide keren echt wel wat heftiger. Eerste keer is de DA geweest om op te voelen, was niks aan de hand toen.
Tweede keer heb ik niet laten komen, maar ga denk ik binnenkort toch maar weer eens bellen. Ook omdat ze nu al op 135 dagen zit en nog steeds niet toont...
AngelsDitch schreef:Ik voel me genegeerd...![]()
AngelsDitch schreef:Pfff schrikken Frenia, gelukkig niks aan de hand.
Mijn poown stond vandaag ook weer te plassen... gelukkig maar 1 keertje en niet echt heeeel erg geel... maar toch.
Sinds ze drachtig is heeft ze dit buiten vandaag al 2 keer gehad... en toen beide keren echt wel wat heftiger. Eerste keer is de DA geweest om op te voelen, was niks aan de hand toen.
Tweede keer heb ik niet laten komen, maar ga denk ik binnenkort toch maar weer eens bellen. Ook omdat ze nu al op 135 dagen zit en nog steeds niet toont...