of het eerste veulen van het jaar, 1 januari ofzo... nouja ik moet naar bedje toe dus truste allemaal tot morgen he
TheSam schreef:TheSam schreef:Weer even het mini lijstje met de linken..... Laceyof http://home.alltel.net/goodmanhorses10/webcam_pop.htmlFlair
flair houd haar staart nu wel aardig van zich af.... enne staat lacy buiten? want kan het niet goed zien die cam is een beetje donker
Tenzij het een afleidingsmanouvre van Lacy is, dat we allemaal naar Flair kijken en dat Lacy dan gauw bevalt haha.
Update FlairWell Flair hasnt changed since last night. The Milk Bar is still getting full and is hard. There is a slight mucous discharge from her vulva. So we continue to wait........ J&C
Goedemorgen! Nog geen veranderingen bij de merries geloof ik. Lacey staat nog alleen en de cam van Flair krijg ik niet aan
goede morgen allemaal,Ik wens jullie fijne feestdagen en alvast een goed 2006 met heel veel veulentjes Flair en Lacy staan nogsteeds alleen
ze loop nu rondjes en laat regelmatig haar buikje goed zien, midden in beeld maar nog niet echt iets dat wijst op een geboorte volgens mij
bij mij gister ook niet, nu weer wel, ik denk dat het geen kerstveulen meer wordt, nou, misschien wel t eerste veulen van t jaar!! 1 januari om 00:01