Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:12

Gaaaap !! Onrustige nacht gehad. Pepsi heeft alles bij mekaar behoorlijk wat geslapen (wij dus NIET Boos! ) maar heeft ook periodes gehad van liggen/rollen/staan waarbij ze zich soms gewoon op de grond liet "vallen". Het maffe is dat ze verder heel rustig is. Haar staart hangt ook heel losjes naar beneden. Hier dus nog niks, maar het kan nu niet lang meer duren.

Jeddah?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:51

Dagelijkse ochtendcontrole: er hangen miniscule korreltjes aan haar spenen. Ze doen het Go jij! Go jij! Clown .

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 10:34

whoaa dat gaat echt niet lang meer duren...
wie weet doet ze het wel vandaag overdag, kan je weer lekker slapen vannacht!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 10:36

Mac schreef:
Ze doen het Go jij! Go jij! Clown .

Haha! Haha! Haha!
Nu nog wachten tot Pepsi het doet Tong uitsteken

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:01

Pffff wat een berichten weer. We hadden gister een verjaardag. Om 2.00 uur nog even gecheckt of er nog wat nieuwe wereldveulens waren geboren. Nee dus!!!. Ik denk dat de dames nog even wachten voor ze de veulens uit poepen. Vannacht wordt het nog errug koud.

Nou Mac en Marije het worden weer spannende uurtjes. Sterkte!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:02

Oh!! Die Pepsi komt echt dichtbij!!

Bij Sim is de uier weer vol, maar spenen nog niet, haar gedrag was vanmorgen echt raar.
Ik zet al heel de winter (vanaf Oktober) alke morgen de paarden in dezelfde volgorde buiten, eerst Jeddah, dan Senna, dan Simply, juist omdat Sim het meest geduldig is en niet ondertussen de stal bij elkaar schraapt of gaat staan bokken in de stal (zoals eerst genoemden wel doen Knipoog )

Vanmorgen keek ik eerst op de camera, stond ze te gapen als een gek, okee, tis vroeg, gapen kan normaal zijn.
Kom ik beneden, haal Jed uit de stal, loop voorbij Sim's stal en ze staat te stampen! Even later staat ze te rekken, met haar voorhand laag, kont omhoog en gelijk te schrapen.
Ik haal Senna uit de stal, begint het gestamp weer, kom bij haar stal, staat ze echt kuilen de graven (niet fijn, want ik heb vlas in de stal).
Kwa gedrag is ze vandaag dus echt abnormaal.... verder niks te melden, we wachten geduldig eerst Pepsi af Haha! !

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:10

jeddah schreef:
Oh!! Die Pepsi komt echt dichtbij!!

Bij Sim is de uier weer vol, maar spenen nog niet, haar gedrag was vanmorgen echt raar.
Ik zet al heel de winter (vanaf Oktober) alke morgen de paarden in dezelfde volgorde buiten, eerst Jeddah, dan Senna, dan Simply, juist omdat Sim het meest geduldig is en niet ondertussen de stal bij elkaar schraapt of gaat staan bokken in de stal (zoals eerst genoemden wel doen Knipoog )

Vanmorgen keek ik eerst op de camera, stond ze te gapen als een gek, okee, tis vroeg, gapen kan normaal zijn.
Kom ik beneden, haal Jed uit de stal, loop voorbij Sim's stal en ze staat te stampen! Even later staat ze te rekken, met haar voorhand laag, kont omhoog en gelijk te schrapen.
Ik haal Senna uit de stal, begint het gestamp weer, kom bij haar stal, staat ze echt kuilen de graven (niet fijn, want ik heb vlas in de stal).
Kwa gedrag is ze vandaag dus echt abnormaal.... verder niks te melden, we wachten geduldig eerst Pepsi af Haha! !

Oh jee, ik was Sim vergeten Bloos solly. oorzaak te laat naar bed geloof ik. Mijn hersens zijn nog niet optimaal in bedrijf Tong uitsteken

Voor jou ook veel sterkte!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:16

Haha, geeft niet hoor!! Sim doet momenteel ook verder weinig spannends.... Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:20

jeddah schreef:
Haha, geeft niet hoor!! Sim doet momenteel ook verder weinig spannends.... Knipoog

Behalve dat ze nu ook nesten in haar stal bouwt Clown . Dat overdreven gegaap heeft Pepsi een paar dagen geleden ook gehad. Oh oh Haha! ...

Heb net het weerbericht gecheckt. Het blijft de hele week nog ijzig koud. Vannacht wordt het hier min tien ... Ik zag Lee net iets in Pepsi's oor fluisteren. Zou me niet verbazen als het dus juist vannacht komt ...

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:56

Mac schreef:
Dagelijkse ochtendcontrole: er hangen miniscule korreltjes aan haar spenen. Ze doen het Go jij! Go jij! Clown .

Spanned Mac!! Dat gaat leuk worden Haha! Geef je ons elk uur een update Bloos

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:14

oh jee........spannend. Nou ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten. Veel succes!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:52

Spannend spannend spannend Hyper! !!
Ik ben echt benieuwd wie er het eerst gaat: Pepsi of Simply *LOL*.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 12:54

Zozo, dat schiet al lekker op! Misschien gaan ze wel precies op tijd komen, dat zou ook wel een goeie zijn! Misschien hebben jullie wel model paardjes!!

Odessa doet momenteel de spoedcursus uier kweken! Zo in 2 dagen van niets naar dit:

Afbeelding

Afbeelding

Het is hard en warm, maar ik mag er gewoon aan zitten en zelfs in knijpen, dus ik maak me er niet druk om. Waren ze bij jullie ook zo rap?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:02

Jammer, ik zie je foto's niet Odess.

Ik zit te twijfelen of ik vandaag buiten ga rijden, het is zulk raar weer. Nu schijnt de zon, maar net sneeuwde het nog Gestoord. Ik kijk vanmiddag wel, ik ga misschien als ik me wat beter voel... kater ja

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:03

Oh, nu zie ik ze wel! Wow, wat een verschil idd!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:08

Wow.. ik vergeet gewoon bijna de nieuwe mijlpaal te vermelden!!

IVANKA IS VANDAAG 200 DAGEN DRACHTIG!!!! Hyper!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:22

Zo dan kom ik hier ook maar eens langs Lachen

Mijn merrie is 16 april uitgerekend (komt ook een cam op internet)

Uiers heeft ze nog niet echt wel een buik.

Hier de foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:06

@ Odess: Zo dat gaat hard!! Bij Sim is het langzaam gegaan, maar dat wil niks zeggen natuurlijk!

@Tinne: YEAH! 200 dagen alweer!

@Hannelore, thanks Knipoog Ik wordt gek van de zenuwen!!

@Mac, inderdaad weer blijft zo de hele week... ben beniuwd, stellen ze het een week uit? Of komen die veulens toch??

@Faniek, ze heeft een prachtige buik! Zit vast iets moois in! Leuk dat je ook een webcam gaat doen!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:13

@ odess: Dat heeft ze echt snel gedaan!! Haha! Dan zie je pas goed verschil!

Ik wil het weten Haha! Wie gaat er eerst pepsi of sim??
Pepsi klinkt wel erg 'ready' ! plakkerig spul, en korreltjes! Haha! Alles klaar volgens mij! Maar je weet het nooit he met die merries! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:17

@Mac: Spannend!!! Ben zo benieuwd... zou het dan Pepsi, [naam], Sim worden??? Haha! Arme Jeddah! Volgens mij vergeet ik Macy...

@ Jeddah: arme jij, Sim laat je wel erg in het ongewisse he!? Ach gut Knipoog
Oh enne Jeddah, ik zag op je website allemaal leuke namen voor het veulen, kun je mij niet helpen om wat te verzinnen? Heb een paar dingen op papier (qua naam voor de [naam] dan he!?) maar echt leuke zitten er nog niet tussen! Roepnaam voor een merrie weet ik al, nu nog voor een hengstje...

@odess: tjeetje wat een verschil zeg en dat zo snel!

@Faniek, mooie buik al hoor! En leuk die webcam (zo handig ben ik helaas niet Bloos )

@Tinne: Joepie 200 dagen! Nog even en dan voor je het weet zit je ook op de 320 hoor! De tijd vliegt!!!

Wat denken jullie, zou bolle [naam] deze week ook al aan de beurt zijn?

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 14:17

Ja, Tinne lekker! 200 dagen vond ik ook echt een mijlpaal! Lachen

Ja Odess houdt niet van half werk geloof ik, ze gaat echt nu ineens als een speer. Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen! Ze voelt zich in ieder geval goed, dus het lijkt me geen probleem!

Faniek, jouw merrie ziet er ook goed uit. Leuk dat je straks een cam online gaat doen!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:19

Ja, we draaien allemaal en beetje door geloof ik, maar Pepsi klinkt erg veel belovend!!

Wat voor naam zoek je? Wil de de ouders erin "verwerkt" hebben? Wat zijn de officiele namen van de ouders?

vrijalover

@ tinne: 200 dagen alweer!! *o/* Het schiet echt op! Haha!

Vreya zit nu alweer op 9 maanden! Wat gaat de tijd snel! Haar buik lijkt iets minder 'laag' te hangen en wat meer naar achteren. Ze is wel super super breed! Genoeng energie op stal, maar met rijden merk ik nu wel echt dat ze het zwaar vindt Ach gut Ik doe dus ook heel rustig aan Ja Maar ik moet wel zeggen dat ze fijn loopt als ze hoogdrachtig is! Bloos tenminste niet zo bang e.d!
Uier is bezig, alleen wat uitgerekt, 1 zakje is meestal iets dikker, maar er zit nog niet echt iets in Knipoog Buik groeit en groeit Lachen

NOG MAAR 8 WEKEN!!!!!!! De laatste weken zijn echt voorbij gevolgen! Haha!

Mac

vrijalover schreef:
Ik wil het weten Haha! Wie gaat er eerst pepsi of sim??

Als het de slijnmprop was die er af is gekomen (wat ik wel denk) is dat een teken dat "de bevalling nabij is". Toen ik eens ging Googlen stond erbij dat dat betekent "enige dagen tot enige weken". Ja, daar kunnen we wat mee Gestoord !! Misschien haalt Sim ons dus nog in Bloos .

@Odess: tjee, da's een groeispurt! Bij Pepsi ging het eerste deel heel snel, maar daarna wilden de spenen niet meewerken. Dat is een paar weken zo geweest.

@Faniek: beste buik! Uier moet nog wakker worden Haha! .

@Tinne: Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! !!
Laatst bijgewerkt door Mac op 27-02-05 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Mac

Zo dan! Heleboel posts tegelijk!