Jeddah?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Ze doen het![]()
.
jeddah schreef:Oh!! Die Pepsi komt echt dichtbij!!
Bij Sim is de uier weer vol, maar spenen nog niet, haar gedrag was vanmorgen echt raar.
Ik zet al heel de winter (vanaf Oktober) alke morgen de paarden in dezelfde volgorde buiten, eerst Jeddah, dan Senna, dan Simply, juist omdat Sim het meest geduldig is en niet ondertussen de stal bij elkaar schraapt of gaat staan bokken in de stal (zoals eerst genoemden wel doen)
Vanmorgen keek ik eerst op de camera, stond ze te gapen als een gek, okee, tis vroeg, gapen kan normaal zijn.
Kom ik beneden, haal Jed uit de stal, loop voorbij Sim's stal en ze staat te stampen! Even later staat ze te rekken, met haar voorhand laag, kont omhoog en gelijk te schrapen.
Ik haal Senna uit de stal, begint het gestamp weer, kom bij haar stal, staat ze echt kuilen de graven (niet fijn, want ik heb vlas in de stal).
Kwa gedrag is ze vandaag dus echt abnormaal.... verder niks te melden, we wachten geduldig eerst Pepsi af!
jeddah schreef:Haha, geeft niet hoor!! Sim doet momenteel ook verder weinig spannends....
Mac schreef:Dagelijkse ochtendcontrole: er hangen miniscule korreltjes aan haar spenen. Ze doen het![]()
.
vrijalover schreef:Ik wil het wetenWie gaat er eerst pepsi of sim??