Moeilijke beslissing Nobel maar het klinkt voor je merrie wel als een fijn plekje! Van foto's kan je ook genieten dus hopelijk sturen ze deze veel door.
Vandaag mijn merrie weer eens gepoetst en voor de menwagen gespannen.
Ik sta op de wachtlijst voor een andere stal in de omgeving, dit omdat de stal waar we nu staan tóch niet verkocht is en dus geen volpension wordt per 1 oktober (wat beloofd was, maar nooit financieel rond is geweest) en er te weinig paarden staan (5), Zirana heeft geen maatje meer die is verhuist dus vind het een beetje sneu voor haar dus heb ervoor gekozen om naar een andere stal te gaan hier in de omgeving waar ook de eigenaresse ervaringen heeft met drachtige merries en haar eigen merrie nu ook drachtig is zodat ze straks naast elkaar onder de camera kunnen. Vind ik toch een fijner gevoel en dat de ukkepuk (als alles goed gaat) straks een vriendje of vriendinnetje heeft de eerste maanden.
Vandaag hebben we onze laatste scan en tevens geslachtsbepaling in Vorden bij de graafschap. Ben heel benieuwd! Ik krijg het overigens morgen pas te weten dmv gender reveal party door 2 vriendinnen
Vandaag wezen scannen voor de laatste keer. Ze is nog mooi drachtig. Was lekker bewegelijk.
Nobel01
Geplaatst: 13-09-22 16:55
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 19-09-23 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt
AM_Horses
Geplaatst: 13-09-22 17:03
Shirley. Klinkt voor de merrie het beste. Afstand is even balen.
Kiki hier waren de drukte schoppers ook moeilijk in beeld te krijgen. Vindt het altijd wel leuk als je iets kan zien. Vorig jaar zag ik bij één de ribben. Heb ook wel eens een hoofdje gezien. Maar meestal als ze al zover zijn moet je geluk hebben
Knolselder. Groot gelijk. Zeker zo'n merrie wat ouder is of moeilijk lukt. Als ze er mooi voor staan, gebruik van maken. Duimen dat het pakt
Vorige week heeft White Dream ook nog gedekt voor één merrie. Afgelopen weekend hebben we hem verhuisd naar de stal waar de merries ook staan. Heb ik net wat meer tijd om hem op te pakken. Helemaal gek op dit paard