Wat is een drachtigheidstoelage?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd met jullie drachtige merries!
Aan Esmeralda merk je geen verschil. Volgende week gaan we met de veulens (lopen er nog bij) naar de nationale keuring. Heel erg benieuwd, voor mij ook de eerste keer.

Knolselder schreef:Vandaag op pad met Kleine Crimineel (Olaf, papa-to-be). Toch leuk dingetje voor een 2-jarig hengstje van zo een 73cm![]()
Benieuwd of ik hem goedgekeurd krijg. Nog nooit een shetlandkeuring gedaan![]()
[ [url=m/CKNcfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RQEyrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
Al ben ik geen fan van shets. Ik heb er niks aan. En als ik een kinderpony zoek. Ooit. Als ik kinderen heb. Die paarden leuk vinden. Liever een Welsh of een vuilnisbak, dan een shetlander.Kabayo schreef:Knolselder schreef:Vandaag op pad met Kleine Crimineel (Olaf, papa-to-be). Toch leuk dingetje voor een 2-jarig hengstje van zo een 73cm![]()
Benieuwd of ik hem goedgekeurd krijg. Nog nooit een shetlandkeuring gedaan![]()
[ [url=m/CKNcfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RQEyrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
Vooral dik naar de keuring brengen , dat willen ze zien. Net als bij de welsh A. Hoe vetter hoe meer kans op de hoogste premie/kampioen. Ik had mijn shet in sport conditie. Niet de dun. Niet te dik. Echt mooi. Nee ze vonden haar te schraal voor het stamboek , onderaan...