Arianne wat een mooie foto's hoop voor mijn nichtje dat het ook overdag geboren wordt zodat ze het een keer kan zien.
Van de week stond ze tegen Dora aan geleund bij de flank toen het veulen ineens schopte, jammer dat ik dat niet gefilmd had, want dat smoeltje van haar, ze was echt diep onder de indruk.
Met Dora gaat het gelukkig weer de goede kant op het afbouwen van de prednison gaat goed.
De hood heeft ze ook al 2 weken niet meer om en ook dat gaat goed ze staat nu alleen nog maar onder een eczeemdekentje, ze heeft enkel nog wel veel jeuk op de kont maar dat hebben de meeste merrie's tegen het einde van de dracht.

Wel schrok ik een beetje van haar uier die vind ik al knap groot aan het worden.(291 dagen drachtig)

Volgende week komt de dierenarts voor nog een enting van de beide merrie's.
Hij was hier van vorige week en toen vroeg ik hem of wanneer ik ze het beste kon laten enten.
Hij vroeg toen of ze al uier aanmaakt maar dat was toen nog niet zo en ineens gisteren zag ik dat ze dus toch daaraan begonnen waren.
Ik hoop niet dat ze haar moeder achterop gaat die maakte bij het eerste veulen ook binnen 2 weken een uier aan en beviel op dag 310 van de dracht.
Met Donna gaat alles goed die groeit rustig door in omvang en begint een bescheiden uiertje aan te maken.