duimen dat het een cyste is Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maanden geleden gedroomd dat nas er een tinker veulen naast had ineens en sindsdien ben ik bang dat ze een verkeerd rietje gebruiken
heb zelf gewoon nog steeds geen flauw idee, neig niet eens naar wel of niet
lastige is natuurlijk ook dat ik er niet van op aan kan dat ze hengstig wordt als het niet is gelukt dus ik heb echt alleen de scan om op te vertrouwen. Pfft. Zo veel fijner als je voor jezelf nog een vermoeden hebt!
Een cyste zo dicht op de vrucht is vaak niet zo handig..
2keer gescand en drachtig, birthalarm ging vijf keer af tijdens het waken. En dan opgevoeld en leeg, mijn merrie is ook altijd dik. Had het kunnen weten natuurlijk maar ze kreeg ook bescheiden uier.Fotsy schreef:Of onwetend
Heb drie jaar geleden ook gehad,2keer gescand en drachtig, birthalarm ging vijf keer af tijdens het waken. En dan opgevoeld en leeg, mijn merrie is ook altijd dik. Had het kunnen weten natuurlijk maar ze kreeg ook bescheiden uier.
aan mijn merrie was net na geboorte van veulen dit jaar ook niks te zien aan kling hoor was direct terug klein.
Weinig uier, maar dat heb ik verder niet gezien. Ik heb ook een merrie met een drachtigheidsbuikje, die heeft in d'r leven 3 veulens gehad. Die zou ik zo voor drachtig kunnen verkopen..

)
)

En vind die baby-spam vast een leuke voorbereiding op volgend jaar hoor 

Hopelijk werkt de natuurlijke aanpak wel, hard duimen!
Ik duim voor je mee
lastig he als er geen pijl op te trekken is 

ben zo blij met hem
wat een leukerd!!
ik ben gewoon uitgelachen omdat ze 3x is geschrokken. 'Die schrikt niet!' Nu effe wel dus
stelt het alsnog niks voor hoor, maar voor haar doen wel.