ik bekeek Ravina's buik vanavond en bedacht me dat die toch wel een stukje al gegroeid is!
gr_roos
Geplaatst: 13-09-10 22:19
Nou mijn merrie blijft gewoon der slanke lijn behouden Vind het eigenlijk wel prettig, ze loopt in ieder geval heel fijn. Hoewel dat denk ik door het huppelen komt wat ze sinds 2 weken weer mag doen
viefdepief
Geplaatst: 13-09-10 22:21
Woll is net de 80 dagen voorbij.. Nog geen mijlpaal en nog geen buikje
Fijn dat het rijden zo lekker gaat Roos!
gr_roos
Geplaatst: 13-09-10 22:32
Heb even de kalender erbij gepakt en mijn merrie was zaterdag 19 weken drachtig, nog 5 weken en dan zit ze op de helft.
Cynthia82
Geplaatst: 13-09-10 23:04
Ik ben weer terug van vakantie! Gefeliciteerd met de mijlpalen! Ik ga even bijlezen en dan klets ik weer gezellig mee!
Dankjewel!! Ik voel me niet heel jarig vandaag, omdat ik vanochtend om 04:45 uur thuis kwam van vakantie en ik erg moe ben (mede door mijn Pfeiffer), maar felicitaties zijn altijd leuk!! Ik vier het over twee weekjes.
Gefeliciteerd.. Hier Fouradi die aan de dunne is. Niet te hopen dat Baco hengstig en t misschien wel verstoten heeft.. Maar misschien is t ook wel van het gras, paar keer in korte tijd van wei gewisseld) En snachts op stal met kuil..
PEeps heeft een erg korte rug waardoor je al veel sneller ziet of ze aangekomen is, het heeft maar een klein oppervlak om aan te zitten dus je ziet wel dat ze aankomt nu al.