Greta zit over 2 dagen op 300 dagen, om eerlijk te zijn, heb er nog niet onder gekeken. Ze gaat vandaag of morgen ook snachts op stal, en dan zien we het wel. Heb dr nog bar weinig behoefte aan, maar of we nou willen of niet, komen gaat het toch.
Greta is een hele lompe robuuste merrie, met tietjes van niks.
Ik hoop het ook! Nu weten we allemaal dat Greta vorig jaar ook een joekel had (betwijfel het of er ooit zo'n groot veulen geboren is) [KS-ITP] 18-04 Jumbo Diara stiekem geboren!
En aangezien ze door de zelfde hengst gedekt is.. Krijg ik wel de kriebels.
Greta gaat straks gewoon onder de cam, en verder niemand erbij. Zij veulent zowiezo niet als we in de buurt zijn, moet bij haar mijn dag en nachtritme omswitchen.
marrlinde
Geplaatst: 22-02-10 13:03
ik kijk altijd op foalcam.nl
en heb een excel bestandje..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-02-10 13:10
Mabon, gewoon dreigen met ontslagen, misschien dat dan die staking stopt. Saffier, gefeliciteert met je mijlpaal!!!
Ik kijk altijd in het onderschrift van Nicole voor hoever Neon is.
Ik zal het proberen. Mocht ik 's avonds het niet vertrouwen dan heb ik 2 lieve collega's die mijn diensten over willen nemen. Dus als ze toch besluiten weer aan het werk te gaan dan kan ik vrij regelen.
Amandake
Geplaatst: 22-02-10 13:28
Citaat:
ik kijk altijd op foalcam.nl
en heb een excel bestandje..
Dat is het dat ik ook gebruik , maar dan snap ik niet hoe jij op een andere datum uitkomt....of ben ik nu helemaal gek aan't worden ...wanneer is ze gedekt Marrlinde?
Ik snap hem ook niet Amandake, dit is gewoon in een kalender op te zoeken toch?
www.foalcam.nl is heel handig (onder informatie)! Je moet alleen goed opletten dat je bij laatste dekdatum Maand / Dag / Jaar intikt, ipv het nederlandse Dag / Maand / Jaar. Wat komt er dan uit bij jou, AD?
Gem
Geplaatst: 22-02-10 14:00
Neonlight schreef:
Ah, nog even de werkvoorwaarden een paar dagen slecht maken en dan zorgen dat ze weer aan het werk gaan in de melkfabriek.
geen vakantiebonus meer, alleen nog maar op basis van prestatiebonussen .
Geeft niks, ik zeg er wel even bij dat wij friezen hebben, die halen niet zo vaak de 340 dagen, in een paar jaar heeft alleen Greta vorig jaar (merrie) tot 341 dagen gedragen. De rest nog VOOR de 335 dagen.
Ik ben even foto's van Casa aan het uploden, ze zijn niet van goede kwaliteit, het werd namelijk al donker, heb ook niet gepoetst. Heb alleen het dek eraf gehaald