Ik zit ook behoorlijk in de stress hoor, slaap ook (erg) slecht en daardoor voel ik me niet helemaal top.
Maar dat zijn we straks, als de veulentjes er zijn, vast weer vergeten!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hiboune schreef:iedereen die er net als k eigenlijk toch wel beetje doorheen zit...volhouden!we komen er wel..ooit moet dat veulen er uitkomen..
ook al hoop k dat hiba t netjes binnen de 340 dagen doetzitten vandaag op dag 331 met een mega uier dikke hars en als k zachtjes erover wrijf komt er iets wat op melk lijkt uit.. t moet nog net ff iets witter en dan kan k melden dat we melk hebben
vorig jaar heeft ze dit in een uur voor elkaar gekregen en 3 uur later was de kleine er..
ze was vandaag erg onrustig heen en weer lopen en verschrikkelijk veel schuren aan der muts! die is gezwollen en staat open..
eten maar voor de helft op...ze gaat t weer spannend maken volgens mij!!!
ben benieuwd vanacht voor de rest ook!
odique schreef:Odique zit vandaag ook op 320 dagen![]()
![]()
Ik kan nu al niet meer wachten. Maar eerst moet het birthalarm binnen zijn, is voor morgen besteld.
Dit moest er even uit, ik ga straks bij lezen.
[***] schreef:Wij op 334 en ik denk dat het de laatste dag wordt...
SJANNE_DARK schreef:Ja, ik ben er zelf ziek van geworden teminste zit hellemaal onder de stres als ik me ergens zorgen over maak. Me nek en schouderds zitten hellemaal vast en elke dag hoofdpijn. Ben blij als het kleine grut er is.
Ja maar je hebt van die mensen die dan gaan zeggen wil je op je spelfouten letten. of zo iets. Maar lees alles een keer door dus meer kan ik niet doen.
Romaj62 schreef:Het is dit jaar schrikkeljaar. Dus zit ik me te bedenken dat iedere merrie die na 29 februari is bevallen, een dag extra heeft gedragen. Of je moet het hebben laten uitrekenen op Foalcam>