@neonlight: dat denk ik ook.
@maseike: die vondt ik ook snoezig, kon t niet laten hem erop te zetten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roelke_ schreef:Wat veel dikke buiken op de vorige 2 pagina's, leuk om te zien!
Heb even een vraagje.. Ik ben benieuwd wanneer jullie beginnen met afbouwen met rijden? Hoeveel weken/dagen voordat ze zijn uitgerekend? Dit is de eerste drachtige merrie die ik regelmatig rijd, wordt haar eerste veulentje dus ik wil haar lekker alle tijd gunnen..
_Marlijn schreef:Amanda_kiony; Ook jij welkom! Mooie merrie heb je hoorBegint al op te schieten!
stef; Missy is deze dracht ook cónstant aan het plassen.. Je wil haar stal niet zienVeulen zal misschien op de blaas liggen ja
Ze heeft een mooie buik!
Keresa; Mooie buikjes hebben je merries
Amandake; Goden Maij thuisNou willen we wel nieuwe foto's
Fique; Mooie merrie heb jeZe ziet er goed uit!
CubaLibre; Ze blijft zo'n strak lijntje houden he? Ze ziet er wel goed uit.
krackertje; Fijn dat je iets hebt kunnen regelen met een meisje, altijd fijn als je weet dat mensen je merrie in de gaten houden
Inowa; Mooie merries
Quirinake; Dat schiet op! Bijna op dag 300
Hier is verder niks bijzonders aan de hand
Maseike schreef:Ben eigelijk nu al dagen bezig met namen voor de veulen.
Ik heb nu 3 namen maar moet ook eerlijk zeggen ik wordt er hondsdol van..
Deze 3 namen die ik nu heb,kan ik goed leren om in 5 maanden uit tespreken
katrienh schreef:Maseike schreef:Ben eigelijk nu al dagen bezig met namen voor de veulen.
Ik heb nu 3 namen maar moet ook eerlijk zeggen ik wordt er hondsdol van..
Deze 3 namen die ik nu heb,kan ik goed leren om in 5 maanden uit tespreken
Ik heb er ook een tiental (voor 1 beeb) maar ook alleen zeer speciaal om uit te spreken (tongbrekers bijna
)
Neonlight schreef:Vereiste nummer 1 bij een naam voor mij is: moet voor iedereen goed uit te spreken zijn, en je moet het goed kunnen roepen. Wij hebben een merrie die Dancing Queen heet. Vreselijke naam, want die merrie aanspreken is een ramp. Het wordt dan altijd maar "meisje".
stef schreef:Neonlight schreef:Vereiste nummer 1 bij een naam voor mij is: moet voor iedereen goed uit te spreken zijn, en je moet het goed kunnen roepen. Wij hebben een merrie die Dancing Queen heet. Vreselijke naam, want die merrie aanspreken is een ramp. Het wordt dan altijd maar "meisje".
Maak je toch gewoon Dancer of Queen van?
Hier wordt het weer een liedje (voorkeur beatles, anders mccartney of queen)
Hollybollie schreef:@Maseike: Het wil hier nog niet echt lukken met namen. Dus als iemand ideeen heeft?? Hier de pedigree van mams: http://www.peppydocoholly.com/hollysfamilie.htm en hier van paps: http://www.burgmeijerqh.com/index1.html (onderste hengst "Stop It"). Ik wil i.i.g. geen "Stop" in de naam, klinkt zo negatief.