Wat mooi om te zien. Alle twee blij, zij met de kleine en de kleine met zijn pleegmama Is echt geweldig om te zien.
suffie
Geplaatst: 04-04-17 16:22
Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Wat zal je blij zijn, net als de eigenaar van het veulentje!
Arianne
Geplaatst: 04-04-17 16:23
Wauw! Zo blij voor jullie allemaal. Natuurlijk had er 'gewoon- een pracht valkje bij moeten lopen, maar gezien de omstandigheden is dit nu machtig mooi. Top Lady!
Wauw! Zo blij voor jullie allemaal. Natuurlijk had er 'gewoon- een pracht valkje bij moeten lopen, maar gezien de omstandigheden is dit nu machtig mooi. Top Lady!
Precies dit, ondanks alle ellende van vanochtend toch nog iets moois, je merrie straalt en dat vind toch erg knap
Wauw kijk hoe blij Lady is! Wat prachtig dit! Kippenvel en tranen in mm ogen. Meis wat goed dat je deze stap hebt gezet na de zware ochtend is dit een mini lichtpuntje. Zo fijn ook voor het veulen
Prachtig om te zien Kabayo! Heftige foto's wel van vanmorgen. Hopelijk zorgt het Friese veulen voor wat afleiding. Kan me voorstellen dat het beeld van je lijdende merrie niet zomaar van je netvlies komt.
Kippenvel momentje! Wat fijn dat ze het veulen geaccepteerd heeft, beetje verzachting van de pijn... Succes & sterkte de komende tijd!
hinte
Geplaatst: 04-04-17 16:39
Jeetje wat is dit mooi om te zien! Wat een lieverd is Lady dat ze dit weesje accepteert Misschien kan dit de pijn van het verlies van je eigen veulentje een klein beetje verzachten
Wat fantastisch om te zien dat je merrie nu toch nog heerlijk kan moederen en dat dit veulen een kans krijgt om paardwaardig opgevoed te worden. Toppers zijn jullie!