Die van mij heeft ook niet veel. Maar is een maiden merrie.heb haar nu wel op mijn telefoon via de cam. En zie dat ze weer hele voltes loopt. Wel mooi rond trouwens. Als ik thuis ben maar snel buiten zetten.
Magic_Ice ik vind hem zo'n gave uitstraling hebben! Wat zijn je plannen met hem? hou je hem of is hij voor de verkoop?
Magic_Ice
Geplaatst: 04-05-11 12:39
Voorlopig blijft hij aan, hij is wel zo gaaf!! En daarbij is het moeilijk om een jonge ijslander te verkopen, een 4 of 5 jarige is makkelijker, veulens worden haast niet verkocht in de ijslanderwereld..
Ik heb ook een paar filmpjes die zal ik zo plaatsen en een vergelijkingsfoto met zijn halfbroer is ook wel leuk denk ik!
Het is overigens een ondernemend diertje, hij is zeer geinteresseerd in de wereld en erg wakker, alleen zijn lichaam moet nog wat meer uitvouwen.
hij is erg mooi MI ,heerlijk bekkie en al mooi uit de kreukels! Sigrun ziet er ook super uit,hoeveel dagen zit zij nu?( edit,zie net het aantal dagen) Krijgt ze al een uiertje of zie ik dat verkeerd op de fotos?
Ik stijg naar goeie gewoonte weer erg in de lijst,zit elk jaar wel ergens bovenaan En 't ziet er niet naar uit dat ik er gauw uit zal zijn,uier is echt een lachertje,duidelijk uier,maar helemaal niet meer hard.Kont wordt nu wel mooi puntig en staart is allang coupe pleeborstel om van te huilen,zelfs manen schuurt ze nu Clio (is eigenlijk merrie van schoonpa) doet er veel meer aan voort,en zij is nog maar 325 dagen
Magic_Ice
Geplaatst: 04-05-11 12:57
Áfram en Draumur, halfbroertjes Zoek de (duidelijk zichtbare) verschillen
pretty
Geplaatst: 04-05-11 13:01
2 hele verschillende,hij is gewoon in het geheel veel luxer,en natuurlijk ook overbouwder
Magic_Ice
Geplaatst: 04-05-11 13:06
Pretty, ja klopt, veel luxer en eleganter, Áfram was een bonk van een veulen, stevig en wat barokker. Trouwens ook hele goede gangen hoor en een superkarakter! Draumur is meer het type Showbink denk ik, vind hem gaaf!
heidie mag van de lijst!! ze is niet meer drachtig, erg jammer maar nu kan ze wel gelijk naar een nieuw baasje. zij en misschien nog een 2 jarige worden verkocht ik doe het met pijn in mijn hart maar je kunt niet alles houden. mette blijft wel bij ons.
uier hier nog steeds gelijk, maar goed pin ik me niet teveel op vast, want met die pony's kan alles. achter was wel alles slapper, banden zowiezo, kling ook iets slapper (hoewel 10min later meende ik wel weer minder ), maar we wachten rustig af, hoewel ik stilaan ongeduldig wordt nu.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 04-05-11 13:19
Pascalefjord, wat een teleurstelling moet dat zijn.
M_I, Draumur is een droompaardje, hij is echt heel leuk! Wat een verschil met zijn halfbroertje! Waren de hengsten ook zo verschillend of viel dat wel mee?