Mel zit vandaag op 105 die laat ik ook niet meer scannen. Gedrag zegt mij meer dan genoeg, en ze vind t ook niks. Moet met verdoving, wat weer slecht is voor de beeb!
Paint_Lover
Geplaatst: 09-09-10 08:58
Chennai zit vandaag op 100 dagen, 1e mijlpaal dus...
Ook hier geen scan meer, ze is op 20 dagen, 41 dagen en 72 dagen gescant en toen was alles goed en bij de laatste scan is ze dichtgezet.
Zal vandaag eens kijken of ik wat foto's kan maken
Ik zit nog te twijfelen of ik wel of niet zal scannen. Scannen dan is meer voor mijn eigen nieuwsgierigheid, ik heb eigenlijk nooit zo laat nog gescand en ben benieuwd wat je dan ziet. Bovendien zit dat in het pakket. Moet dan wel binnen nu en 2 weken, aangezien ik dan op vakantie ga.
Zo werd voor mij weleens tijd denk ik dat ik even in het toppic kom koekeloeren Lang niet online geweest...
Nou hier alles zijn gangetje. Ik heb echt geen idee hoe lang wet look nu drachtig is (hou het niet bij) Weet wel dat ze modder vet is. Faith is 2 weken geleden naar de nieuwe eigenaar gegaan en maakt het heel erg goed (gelukkig)
nikita is terug naar de vorige eigenaar omdat ik er geen veulen in kreeg. En Avignon doet het ook erg goed nu (al heeft hij wel 3 weekjes in een dipje gezeten) maar hij is afgelopen dinsdag behandeld door de osteopaat en je ziet hem gewoon weer op leven. Vanaf volgende week weer aan de slag.
Was een dag niet bij peeps geweest en dan zie je als je weer komt echt hoe ze gegroeid is. Der buik is echt aan het groeien en is ook naar onder gaan zakken. Echt leuk.
ik zat weer in de stress,Ravina bleef een beetje in de plas houding staan na het plassen,en ze ging even lekker rollen,en toen stond het bovenste stukje van haar kling een beetje open,dat was later weer dicht..........
Al_Zawraa
Geplaatst: 11-09-10 19:45
Hala's buik begint nu toch echt te groeien, maar ze is nog zeer slank als je haar vergelijkt met Aziza rond dezelfde tijd vorig jaar Hala zit vandaag op 177 dagen.
lees dat jullie de merries allemaal nog later ook hebben laten scannen. moon is op 38 dagen voor het laatst gescand. dus voor mij al weer even geleden... daarom ook nog een keer scannen. ook voor de gustverklaring. heb de gok genomen om met een hele jonge hengst te dekken....
Doortje is 2 dagen gespoeld, was dus toch nodig en gisteren ook meteen dichtgezet. Vanavond laatste prikje en dan is ze klaar voor dit jaar.
Dan gaan 25 sep en begin okt twee vd drie veulens naar hun eigenaren en ik heb begrepen dat er bij buurman een aantal veulens in de opfok komen, waar die van hem zelf dan bij kan.
En dan zit dit seizoen er (eindelijk) op. Nog nooit zo lang en zo veel bezig geweest met het spul.
Ging een shirt weggooien, maar toen ef zitten dollen met sem. Sem dus t shirt aangedaan en ef op foto gezet, hij vond t allemaal wel best. Pups is nu 4 maanden oud.