(hou haar met liefde in de gaten hoor, maar zelf mn vader is steeds op zn hoede(als ze weer zo doet), niets voor hem
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(hou haar met liefde in de gaten hoor, maar zelf mn vader is steeds op zn hoede(als ze weer zo doet), niets voor hem
)
(was nu nog maar 6
)
De reden dat er niet mee gereisd wordt is omdat met de grotere pony's met de trailer gereisd moet worden door de vader van Andre, en dat wordt een beetje druk als er meerdere grotere pony's zijn (Ramzi is er ook nog).Dana01 schreef:*stuurt een uil, hij schijt wel veel*

Dana01 schreef:*stuurt een uil, hij schijt wel veel*
. Ik zag er dus ook als een berg tegenop om Yew onder het deken vandaan te halen maar gelukkig heeft de uil een ander plekkie gezocht. Alleen op de poetsplaats nog uitkijken.
Morgen zal ik weer wat beter mijn best doen. 

sue2204black schreef:Ik heb onlangs een zwarte Warmblood die werd geïmporteerd uit Nederland naar het Verenigd Koninkrijk. Zijn naam is Vajramani B KWPN registratie 02.00472. Ik weet niet alles over deze schat en zou het op prijs stellen als iemand me zou kunnen geven alle informatie, goed of slecht. Bedankt
Neonlight schreef:Inderdaad, http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... le&u=18871. Zij is inderdaad de fokster van dit paard en heeft hem de eerste levensjaren gehad, in ieder geval tot hij ingereden was.

Nicole288 schreef:PP: Als de merrie van Frenia een fikse daling krijgt zit ze op 0, dat wil je ook niet(was nu nog maar 6
)
patjelisa schreef:Patjelisa/Bokt_man ons Spielberg veulen is op 18.03.2009 geboren en heet : Escalade E!!
_Marlijn schreef:Het is een zwart hengstje, met 4 witte benen en een witte bles!
Het ging echt super snel, helemaal volgens het boekje. Zo zien we het graag! Hahaha.