Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinky_girl schreef:Ik wist trouwens niet dat het ook vantevoren al mocht! Maar wrs is dat omdat de wond in 2 weken toch niet gehjeel kan dichten dus zo open scheurt (op de goede plaats) op het moment dat ze aan de gang is...
jessje schreef:Pinky, ik heb er eens over gedacht en ik denk dat mijn veearts gewoon de draadjes eruit heeft gehaald en een klein sneetje ofzo, zodat het daar zo opengaan bij de geboorte. Bij de vorige geboorte zat het bovenste gedeelte eerst nog half dicht en ging dit pas open toen de beentjes eruit kwamen.
Maar moest hij dat echt hebben opengesneden dan zou dat toch alweer aan elkaar zijn gegroeid bij de geboorte (ze is 3 weken tevoren opengemaakt, dat werd aangeraden en dan 3 weken overtijd, dat is 6 weken, op die tijd is een wonde toch genezen?) en dan zou dat toch moeten bloeden hebben?
Zal het eens vragen als hij komt, misschien zijn er verschillende technieken oid.
En Marquez, natuurlijk blijft dat 'oog' onderaan open. En ja, niet leuk, behalve een beetje ongemak van de verdoving heeft mijn merrie daar absoluut geen last van hoor. Een baarmoederontsteking of veulenverwerpen lijkt mij nog minder leuk.
adriana schreef:Dan neemt deze persoon een groot risico. het is niet alleen de kling die helemaal open kan scheuren , maar ook de anus kan aangetast worden. En dat lijkt me voor de merrie geen pretje, en ook niet voor de baarmoeder. Ik zou de persoon toch maar eens overtuigen van het nut om wél op te knippen (of 100% zekeraanwezig zijn). De gevolgen zijn écht niet te overzien. En ook niet nodig als je gewoon 1 simpel dingetje doet (en dat is de da bellen)Nee de eigenaar vind het niet nodig om haar te laten uitknippen...
adriana schreef:Lekker buikje Hollybolly, wat is dat voor 1?