Quir ik begin vanaf 170 dagen regelmatig te voelen. Meestal heb ik ze tussen 170 dagen en 200 dagen allemaal wel gevoeld.
Korbakimmy8 Wij hebben een camera systeem van Hikvision. Werkt met coax kabel naar een recorder en dan met utp kabel naar de modem binnen. Heel stabiel beeld. Ik heb toen aan verschillende bedrijven gevraagd wat het beste is bij zoveel paarden en ook omdat wij met veel mensen tegelijk waken en die zei een systeem met coax kabel. Eerst hadden we met foscam maar dat systeem blokkeerde vaker juist omdat we met zoveel mensen keken.
Annash Je trainingspaard heeft idd een mooi bescheiden buikje nu.
Kiko Heel veel beterschap voor je vader

Imani_abby Fijn dat alles inorde leek. Wordt nog spannend dan zonder een exacte uitgerekende datum

Am_horse ik ben dan benieuwd idd wat Nigrante doet. Ik weet vorig jaar nog dat je idd zei dat je graag een merrie veulen van Nigrante wou. Maar zal idd lastig worden om keuzes te maken dan

Wat fijn ook dat ze zo goed ging onder het zadel

Sophievdv ik heb standaard een lijstje klaar. Maar ik ben niet letter gebonden bij de Tinkers dus dat scheelt ook wel. Voor namen kun je gerust chatGPT vragen voor inspiratie. Die genereert wel eens leuke namen.
Hier zit Fleur vandaag op 300 dagen. Nog 20 tot veilig

Haar uier is nog een zoekplaatje

Lijst veilige merries
Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen
Knolselder - Lexie - 338 dagen
Knolselder - wiske - 307 dagen