Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Maar ik weet (bijna) zeker dat dit Baby was. Het ritme van de bewegingen kon niet van Dais zelf afkomen zoals ze stond te eten.
Misschien gaat je veulen eerder schoppen als je je merrie eerst een paar dagen niets te eten geeft voordat je met een zaklamp bij haar diner aanschuift
quibje schreef:![]()
wel lief en was toen erg duidelijk te zien.
deze moet een maand eerder dus december wordt het opletten, enige verschil is dat die merrie groter en langer was, dit is een kortje dus mss net iets eerder te zien.
Mexxuna schreef:.Kyra013 schreef:@ mexxuna wat leuk dat je bij me hebt geschreven! Mooie wedstrijd is dat altijd!
Trix geen verschil maar daar is het ook nog erg vroeg voor!
Ja en toevallig ook een keer op Reigershof,
ik vind je paardje erg leuk!![]()
En wat een goede keus qua hengst heb je gemaakt voor haar, spannend wat eruit komt hé!
Wanneer is ze uitgerekend? De mijne is ook laat, nl 5 aug.
Zie net in je profiel dat Trix een Fruhling is.
Mijn vorige merrie was ook een dochter van Fruhling, dus Fruhling is de opa van mijn Mexx.

, lopen ze 100 meter over de weg (gelukkig rustige weg), om vervolgens op hun dooie gemak terug te keren. brutaal ding is het en zal altijd wel zo blijven. en ze is dan nog ontzettend onhandig. Deze zomer in de draad gekomen tijdens onweer. deze winter draad in der manen vast, en nochtans alles netjes volgens de regels vastgemaakt. vandaag probeerde ze nog over een stapel springbalken heen te komen,
ipv 10cm verder ernaast te lopen. hoezo onhandig