Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zijn ze helemaal van de pot gerukt! Stalbaas is overigens ook wel eens op jacht, maar ook niet in eigen land inderdaad. Vind het hier de laatste tijd wel rustig, alleen hoor je wel regelmatig geknal om ganzen van landerijen af te krijgen.
Qua honden heb ik toen eens meegemaakt dat Heaven toch wel in paniek raakte van een hond die haar strak aankeek, geen wonder natuurlijk, maar die baas deed niks... Nou ik weet genoeg wat er in een hond omgaat als hij zo strak naar een paard kijkt, wat was ik blij dat die aangelijnd zat.
) Dwyne schreef:Daar zat ook wel een flink pak haar op LL! Kan me voorstellen dat ze dit lekkerder vind

hoop voor je dat je krijgt wat je wil, een mooie merrie!! Wil ik trouwens ook het liefst! 

heb er een voor een hengst, maar ik ben ervan overtuigd dat het een merrie is
heb al twee keer gelijk gehad en kreeg 1e dracht een merrie(helaas overleden) en 2e dracht een hengst(verkocht) en wil nu echt een merrietje

Arme beestje. Gelukkig at hij wel, maar die zal de komende dagen wel stijf zijn. 

)

In principe gaan ze dan eerst met de paarden bezig en aan de hand van hun ervaringen en gevoel een leuke bead maken.
best grappige opmerking, alleen jammer van het konijntje...