Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Neon is halfzusje van Rinaldo. Bren79 schreef:Joto schreef:Gefeliciteerd!! Alles helemaal goed?
ja is gelukkig helemaal goedgegaan binnen 10 minuten lag het ernaast en probeerde ook al heel snel te staan, drinken ging vlot en de pek ook
Gefeliciteerd! 

gem schreef:corinepgek schreef:Nou die van mij nog.... Nu op 428 dagen...
Wat fok jij? Olifanten?
Stond eerst 348 dagen en dat klopte ook al niet... Begin beetje in de war te raken van de slapeloze nachten. Dr is nog niets aan de hand maar slaap nu al ontzettend slecht van alle spanning.
Amandake schreef:@corinepgek : ik zou ook graag mijn cam op de pc kunnen aansluiten ,maar weet echt niet hoe...nu staat hij gewoon op de tv.
Wel raar beeld vind ik persoonlijk....net een cartoon![]()
Ik neem aan dat je een camera met gewone tulp kabels hebt? Dan kun je voor in de pc een "pc tv kaart" kopen. Die is eigenlijk om de kabel in te prikken zodat je tv kunt kijken op je pc maar vaak zit er ook een andere aansluiting op. Wat je nodig hebt is of een S-video aansluiting of gewoon een tulp aansluiting.corinepgek schreef:Zo zie ik het nu thuis, die vlek links is de shet waar ik maar even tijdelijk een ander plekje voor moet zoeken(normaal staan ze 24/7 buiten).
.
gem schreef:corinepgek schreef:Zo zie ik het nu thuis, die vlek links is de shet waar ik maar even tijdelijk een ander plekje voor moet zoeken(normaal staan ze 24/7 buiten).
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je het weerbericht ging presenteren. Op de kaart een lagedrukgebied vanuit Duitsland opkomend naar Nederland. Brengt onweer en windstoten met zich mee. EN veulentjes.
Zonder gekheid: bijzonder beeld, maar heb geen verstand van camera-aansluitingen.
.