Ze zaten heel erg te twijfelen tussen mij en nummer 2 maar goed ik ben super trots op mijn ventje....
Voorlopig blijft hij en we gaan volgende week kijken voor een nieuw haflinger vriendje..voor in de wei..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:jenny: voordroog is van dit jaar. Maar dat krijgen de andere twee dus niet.
SR: Lijkt mij ook niet fijn als je het moet openmaken om te kunnen spoelen, vervelend dat het zo hardnekkig lijkt
essie: gezellig zo met een paar manOm de hoeveel tijd ga je kijken? Of heeft ze ook een BA om?
PVD: Dazen gaat bij Mees niet op, die wordt 2x per dag ingesmeerd, daar zit amper een daas op. Zoveel bultjes als Doortje heeft en dan echt in hele stroken, dat kunnen niet allemaal steken zijn, jij bedoelt dat ze een allergische reactie heeft op de dazensteken? Dat zou wel kunnen, dat is dan wel paardgebonden
Mees had er gisteren ook 2 dikke achterbenen bij (kogel tot halverwege de pijp), na afspuiten werden die dunner en vandaag zijn ze nog wel wat voller dan anders maar niet meer zo strak als gisteren.
suffie: he jammer dan he als ze weg zijn
odique schreef:Nicole: Kunnen die bultjes niet van het eiwit komen? Ik heb wel eens gehoord dat als het gras eiwitrijk is sommige paarden daarop kunnen reageren en daar bultjes van krijgen.