Ahhh het kindje van Cindy heeft een dekentje om....(lief). Ben toch benieuwd hoe Cindy het moederschap verloopt ze ziet er meer uit als een tienermoeder die nog heel veel moet leren
Dat vroege opstaan was een foutje en ik heb me daarna heerlijk verslapen Ga nu eerst even paanies voeren en naar buiten gooien, daarna ga ik updates zoeken...
Dat is de enige manier om veilig haar uier te checken. Ik ga echt niet met m'n kop onder haar buik hangen Dit is een stuk handiger
Pfff... Ook nog 80L heet water in de waterbakken buiten gedaan, straks nog een paar tankjes brengen bij de wei buiten het dorp. Ik kreeg het ijs niet eens kapot getrapt, pas nadat er flink wat heet water op lag en het even kon dooien. Volgens mij als ik nu de buitencam aan zou zetten, doet dat ding het niet eens met die kou
Update Lacey & Bree: Well, I didn't get the cam moved over yet so we have no streaming and I ran into a snag so it maybe 2 or 3 days before I get it resolved, I think you all will like the new streaming better than the old one. For now all I have is the pop up, Sorry, can not set up the new one and run the old software.
Both girls are about the same, was hoping they were going to go and get this over with, but....NO....Lacey had to talk to Ms Bree and get her dragging now!!
It will probably be a little while longer on the girls. {SIGH} More updates later.