Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soeboenoe schreef:Zaquira; gefeliciteerd nog! Wat een kleintje!
@Robinvdbrink; is het geen zucht in de uier? Slinkt het na beweging? Mijn merrie (263 dagen) heeft regelmatig zucht in de uier dat na bewegen weer weg is getrokken.
Voor bewegen:
[ Afbeelding ]
Na bewegen:
[ Afbeelding ]
Verder is DA raadplegen nooit een slecht idee.
Robinvdbrink schreef:soeboenoe schreef:Zaquira; gefeliciteerd nog! Wat een kleintje!
@Robinvdbrink; is het geen zucht in de uier? Slinkt het na beweging? Mijn merrie (263 dagen) heeft regelmatig zucht in de uier dat na bewegen weer weg is getrokken.
Voor bewegen:
[ Afbeelding ]
Na bewegen:
[ Afbeelding ]
Verder is DA raadplegen nooit een slecht idee.
Ik heb is even vandaag foto gemaakt van het uier vóór bewegen en erna, en ben er van overtuigt dat het zucht is waar je het over had!
Ik heb ondertussen 2 verschillende dierenartsen gesproken en meerdere fokkers en hun zeggen allemaal dat dit niks ergs is of iets is waar ik me druk om hoef te maken ..
Voor;
[ Afbeelding ]
Na;
[ Afbeelding ]
kel106 schreef:Hier gister avond even flink in spanning gezeten.
Merrie was onrustig. Liggen staan liggen , rekken.
Soms best lang helemaal vlak liggen. Na uur a 1.5 was het voorbij en voelde ze zich weer prima. Had ook gewoon gemest, doet nu wel veel kleine plasjes.
Kling was ook helemaal glad maar nadat ze ongeveer alweer 2 uur rustig was was die ook weer kleiner geworden. Kegelde niet en ook geen hars op de uier.
Zit vandaag op dag 321.
Nu alweer de hele nacht en dag rustig en relaxed. We gaan het zien
Myrthee_ schreef:Nicky wat lijkt de kleine op haar moeder zeg zo. Niet dezelfde aftekeningen maar qua exterieur lijken ze zo behoorlijk op elkaar.
Nicky1963 schreef:Myrthee_ schreef:Nicky wat lijkt de kleine op haar moeder zeg zo. Niet dezelfde aftekeningen maar qua exterieur lijken ze zo behoorlijk op elkaar.
Niet qua aftekeningen? Allebei 4 x wit en bles![]()
Ja, ze staan precies in dezelfde houding, maar moeder lijkt heel doorgezakt en overbouwd op de foto, dat is ze beslist niet hoor.