Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:Laura zooo PH gaat al goed zakken!![]()
Murosch succes met project halster. Moet ik ook nog aan beginnen. We oefenen nu vooral op baasje leuk vinden en dat lukt aardig. Als hij mij helemaal super vindt,dan begin ik aan halstertjes passen.![]()
Cemlys dit kleur had Lisa ook de avond voor ze beviel,misschien nog ietsje lichter. Die uier ziet er aardig klaar uit al.
Neon ze ziet er echt goed uit,geborsteld of niet. Hier wordt amper geborsteld hoorVinden ze niet eens erg
![]()
Wij kregen de camera maar niet extern online grrrr rotding.
Linda2008![]()
![]()
Wat is hij toch ongelooflijk schattig en bijzonder!
Carika ik doe het alarm aan en ik ga alleen kijken als dat afgaat 's nachts.
Jeniej oh wat stelt ze jouw geduld toch op de proef![]()
Rooslover![]()
Uiltje mooi uier al,volle spenen denk ik? Ik heb een zoontje van 7 maar mijn man blijft dus thuis en ik ga waken.
Urielle jeetje merrie ziet er toch klaar uit,waar wacht ze toch op??
Fotsy die zie je lopen in het donker zeker?![]()
Ik heb hier ook een hengst met prachtige blauwe kijkers. Ik ben er vooral fan van op een donkere achtergrond. Maarja dat ik niet te veel wit wil wisten jullie al denk ik.
Arianne schreef:Ooooh wat een leuke veulenfoto's weerHeerlijk. Mijn dochter van 2 1/2 kijkt mee en wordt ook happy. Vanochtend zei mijn man dat we vandaag maar 'veulentjes moesten gaan vangen voor papa'. Nam ze iets te letterlijk, want toen ik net even met haar naar stal liep pakte ze een halster en zei: 'even veulen Bonneke vangen'
![]()
R.X. schreef:Maar linda hoe zwaar is jouw halster dan?!?
MDJ schreef:Hahahaha veulenhalster van 3 kg.
Hier wil ik het veulen vanaf de eerste x naar buiten meteen een halster om.. Moet namelijk langs het zwembad met ze lopen en zie het al gebeuren dat ik er achteraan kan duiken....
linda2008 schreef:MDJ schreef:Hahahaha veulenhalster van 3 kg.
Hier wil ik het veulen vanaf de eerste x naar buiten meteen een halster om.. Moet namelijk langs het zwembad met ze lopen en zie het al gebeuren dat ik er achteraan kan duiken....
Je wilt hem vanaf dag 1 aan het touwtje mee laten lopen?! Die droom had ik ooit ook![]()
Ik wil ook niet dat hij er gelijk al tegen moet vechten en dus een nare ervaring ermee krijgt...