Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BianCatjee schreef:Ja de dierenarts is net geweest! Maquavinci is nog steeds erg mooi drachtig, veulen groeit goed! Heb een foto van de scan die zal ik vanavond even plaatsen met de vorige scan
Kyara is helaas niet meer drachtigze is het veulen waarschijnlijk verloren toen ze zulke hoge koorts had..
loveslimpie schreef:Balen Bianca!
Misschien vrolijkt dit jullie je op:
[ Afbeelding ]
Voor de nieuwkomers onder ons, en de anderen die het vergeten zijn. Ik wil graag een serie maken van dikke buikjes! Dus sta je niet bij de bovenstaande lijst maar wil je wel graag je merrie en veulen op de foto, stuur dan een pb'tje
Hierboven een simpele planning wie wanneer aan de beurt zijn...
Set en tjinta ik heb jullie erop gezet ovb dat er meer is/komt in het noorden
Naar het Westen is redelijk definitief
ponyparadijs schreef:loveslimpie ik sta april-mei als eerste keer maar je wil op 10 maanden een buik foto maken?
Die van mij is begin mei uitgerekend namelijk
MarijeR schreef:BianCatjee wat zonde!
loveslimpie, ik zit ook in het noorden maar mijn merries zijn alle 7 tussen januari en begin april uitgerekend. Dus als jouw 1e trip naar het noorden half mei is, zijn er geen dikke buikjes meer hier
loveslimpie schreef:Balen Bianca!
Misschien vrolijkt dit jullie je op:
[ Afbeelding ]
Voor de nieuwkomers onder ons, en de anderen die het vergeten zijn. Ik wil graag een serie maken van dikke buikjes! Dus sta je niet bij de bovenstaande lijst maar wil je wel graag je merrie en veulen op de foto, stuur dan een pb'tje
Hierboven een simpele planning wie wanneer aan de beurt zijn...
Set en tjinta ik heb jullie erop gezet ovb dat er meer is/komt in het noorden
Naar het Westen is redelijk definitief
ponyparadijs schreef:Al die excuses. Niet doen hoor, nergens voor nodig.
We hebben allemaal wel eens een moment dat het reageren wat minder is.
De reden is niet van belang.
We lezen iedereen wel als het past met reageren.
Hebben toch een leuk groepje om gezellig te kletsen.
Maar het is geen verplichting hoor.