. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Handig toch zo’n merrie?
Stel dat dat schuren bij de eerste voorlopers hoort..
, ik hoorde net dat het morgen komt (ander topic) of op zijn laatst zaterdag/zondag. Nou daar doe ik het voor. Dus je hoeft nog maar een paar nachtjes te staren

!
Ze gaat toch al steeds meer afgezonderd staan, dan heeft ze straks lekker rust en haar eigen hoop hooi. Nu dat BA nog goed krijgen.
ik heb getwijfeld toen ik dit veulen wilde tussen hem en aranik!( als ik toch nog een keer had kunnen dekken.....)
Mabon schreef:Lees vanavond bij.
De DA is net geweest voor de kaak van Brigit. Er is niets gebroken ik moet het regelmatig insmeren met traumagel om de bloedsomloop te stimuleren.
Als ik het wilde kon er een foto gemaakt worden maar als er een scheurtje in het bot zit doen ze er toch niets aan dus lekker laten lopen en regelmatig insmeren. Ze was wel hard gegroeit vond hij.
Met Maaike gaat het goed daar is die weer tevreden over.
) tussen de 2 bevallingen hier...heeft ook z'n voordeel, want ik heb maar 1 birth alarm...
Tinkerbell houdt me ook zo aan de draai joh verschrikkelijk! heb er niks op tegen dat ze overdragen ofzo mùaar dan zonder voortekens, maar we zitten nu op dag 331 en al 3 weken in spanning het ene moment denk je van: ja, nu komt het en dan komt het toch weer niet

adnil35 schreef:Zullen we een waarzegster in gaan huren!

Nicole288 schreef:adnil35 schreef:Zullen we een waarzegster in gaan huren!
Vorig jaar hadden we in het DBT een glazen bol, een paar bokkers konden daar goed mee uit de voeten en voorspelden wat geboortes op de juiste datum![]()
Hij is na het seizoen ergens blijven liggen, dus zoek en als je hem vindt even opwrijven en kijk maar wie er het eerste gaat veulenen

als jullie voor 1 mei rond hebben
gooi die bol maar naar rebble, die wil hem graag hebben
Die-en-die dag voor 24:00 uur en om iets voor 23:00 was ze er. En het was toch al dagen vantevoren voorspeld
Maar die merries vragen er dan gewoon al weer om bij de hengst, dus het zal in hun beleving toch iets anders zijn