mijn merrie zit nu op 128 dagen en heb ook maar even foto's gemaakt van haar buik, ik moet zeggend dat ik wel al een klein buikje zie komen! ik zal vanavond even foto's plaatsen zodat jullie zelf je mening er over kunnen geven
Jeenny, Britt dus! EN het is allemaal heel goed gegaan! Ze was super snel weer thuis! Ze zal misschien zelf nog wel posten! Maar ik heb al gezien dat het een hele mooie meid is! Echt een scheetje! (en mijn hormonen slaan weer op hol!) hihi
Haha ja leuk he?! Ik vind het ook wel grappig dat ik zelf precies tussen alle bevallingen van de merries val!! Ben gelijk zwnager met mijn verzorgpaardjes! Hihi dat is ook bijzonder!
Echt wel! Ik in maart en paardjes volgen me dan op! ben blij dat ik dan al bevallen ben! Dan kan ik de veulens bewonderen als ze ''vers van de pers'' zijn!
hahahahaha owjah hoor, zie je mij al liggen... nou ik begin er niet aan. al moet ik zeggen dat iedereen om mij heen beetje zwanger is. maar paardje heb geluk ik hoef het haar niet meer voor tedoen
Cheveyo ja zeker spannend! Duurt nog even, maar het komt echt dichterbij dat besef ik nu steeds meer!! Heidie, haha geen birth alarm of geen kids meer? Ja het is besmettelijk hoor zwanger zijn! Pas maar op
Nou mon mag in april weer maar ik sla toch nog een paar jaar over met mij zelf. Vindt mij kind van 6 jaar even genoeg hahahaha! Eerst mon misschien ik daarna
Hahaha ahh het is niet uitgesloten (maar inderdaad je moet het doen als je er zelf weer klaar voor bent!) Je hebt in ieder geval een heerlijk ventje om naar te kijken!! Haha mon eerst aan de beeb!
Wij willen em toch eerst de sport in doen, dus blijft ze na dit veulen een tijdje gust
Ik wil haar straks op zijn minst "Sport" hebben. Dat is bij de Geldersen M+5. Maar ik rij haar dan denk ik door tot de Z.
Als het kan zou ik nog wel een stap verder willen, maar dat moet ik natuurlijk nog even bekijken. Heb haar toendertijd aangeschaft als paard wat minstens de Z dressuur aan zou moeten kunnen, en daar geloof ik nog steeds in.