Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Je ziet er niks meer van. En ach die littekens zie je toch niet meer als hij helemaal wit is. Wel een geluk bij een ongeluk.
HM Jofamosa, voor de bokkers van de dikke buiken topic 2005
wel bekend, of te wel Famosa, gaat hopelijk vanavond, anders dit weekend een veulen geven
. Ze staat wel te eten, maar dat zou ze nog doen als het veulen komt. Het is en blijft een vreetzak 1ste klas. Ze heeft het stukke beter gehad als met Atje. Ze is mooi slank vergeleken bij 2005. Het veulen is erg rustig vergeleken met Atje. Famosa heeft een mooie dracht gehad. Ik heb haar gewaarschuwd, als er een Atje II komt, dat we hem terug duwen en dat hij mag komen als hij braaf is. Maar dit veulen wordt een merrie
Ik blijf het zeggen en ik heb 50% kans
Djesseka schreef:PJ: Dat zou al snel zijn! Spannend!
PhiaBink: Oehh, spannend! Ben benieuwd of Atje een opvolger krijgt, maar zal voor je duimen van niet!
Het Atterbakje is wel een engeltje geworden, maar we doen het Famosa niet aan om weer zoveel maanden met een ettertje rond te moeten lopen. Atje gaat nu wel heel veel op zijn grote zus lijken!

:)

opgelopen?
ik vind het wel lief van d'r dat ze gewacht heeft tot ik weer thuis was

(lukt aardig)
geslagen met mijn laptop..... Je zou zeggen dat ik
ben.. maar toch echt niet hoor!!

Whiz schreef:@Proud.. Nou mij telefoon ging af.. en daar zat ik op.. dus ik hield de laptop omhoog om te naast me te zoeken.. Toen wilde ik aan de andere kant kijken en toen zat de laptop in de weg!!