Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef::ZJeddah lag te slapen....
![]()
![]()
Sim was vannacht ook echt helemaal in slaap gekukeld en ik dacht, dat is vast een clue naar mij dat ik ook even op bed mag!! En toen werdt ik om 10.30 wakker!!!!!![]()
Gelijk naar de tv geschoten, en daar stond Sim, gelukkig nog alleen in haar stal te wachten op eten.
Uier is lekker vol en verder heb ik nog even niks bekeken, spring zo eerst maar even onder de douche... heb erg veel slaap in mijn ogen.
Tinne schreef:ik denk allemaal dat Simply een merrie krijgt, Pepsi een hengst en Macy ook een hengst...
Citaat:Weet je, ik denk allemaal dat Simply een merrie krijgt, Pepsi een hengst en Macy ook een hengst...
skippy1 schreef:Is de uier een beetje vergelijkbaar met die van Pepsi?
skippy1 schreef:Hoop niet voor je dat t 12 maanden duurt...haha, arme Mac helemaal moe en dan zul je zien, slaap jij ook net als t veulen komt...
skippy1 schreef:Je hebt dus van de DA een datum gekregen? In theorie kan het dus zijn dat hij er naast zit en dat het sowieso nogeen maandje zou duren, of niet?