Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 11:37

JEDDAH WE WILLEN NIEUWS WEEEEEEEETEN.

Damn, het blijft wel heel stil bij haar.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:13

Slapen Slapen Jeddah lag te slapen.... Slapen Slapen
Sim was vannacht ook echt helemaal in slaap gekukeld en ik dacht, dat is vast een clue naar mij dat ik ook even op bed mag!! En toen werdt ik om 10.30 wakker!!!!! Wow!
Gelijk naar de tv geschoten, en daar stond Sim, gelukkig nog alleen in haar stal te wachten op eten Knipoog .

Uier is lekker vol en verder heb ik nog even niks bekeken, spring zo eerst maar even onder de douche... heb erg veel slaap in mijn ogen Bloos .

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:16

Haha! Wat ben ik blij dat Rilexta mij al die ellende bespaard heeft zeg! Tong uitsteken Succes!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:42

jeddah schreef:
:Z Slapen Jeddah lag te slapen.... Slapen Slapen
Sim was vannacht ook echt helemaal in slaap gekukeld en ik dacht, dat is vast een clue naar mij dat ik ook even op bed mag!! En toen werdt ik om 10.30 wakker!!!!! Wow!
Gelijk naar de tv geschoten, en daar stond Sim, gelukkig nog alleen in haar stal te wachten op eten Knipoog .

Uier is lekker vol en verder heb ik nog even niks bekeken, spring zo eerst maar even onder de douche... heb erg veel slaap in mijn ogen Bloos .

mooie waakhond ben jij. Clown

Gelukkig neem ik ook altijd 3 weken verlof vanaf de gerekende datum. Al hoop ik dat Roxette het me geen 2de keer lapt om de zondagavond te bevallen als ik de maandagmorgen opnieuw moet gaan werken. Moest toen een extra dagje verlof nemen om te kunnen bijslapen. Was wakker gebleven tot rond een uur of 3 s'nachts om te zien of alles goed bleef gaan. Bloos

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 13:57

Ik heb ook 3 weken vakantie genomen rond Ivanka's uitgerekende datum *LOL* !

Ik dacht al dat je aan het genieten was van je veulentje, maar helaas Tong uitsteken. Ach ja, het komt vast wel snel... Denk ik.
Weet je, ik denk allemaal dat Simply een merrie krijgt, Pepsi een hengst en Macy ook een hengst...
Clown

Ik ga weer even lekker van het weer genieten en Ivanka aan het werk zetten Whoosh! , nu het nog kan Lachen.
Doei!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 14:19

Ik kijk naar buiten en ik zie dit:

Afbeelding

Ze ligt echt al een hele tijd met haar snoet op de grond te slapen Slapen Lovers Timon is ook vertrokken, alleen die waakt nu Dromen Ze liggen echt bijna nooit samen Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 14:20

Ahhhhhhhh wat lief!! Leuk dat er altijd eentje waakt he? Breekt je hart gewoon, zo schattig!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:20

Heb foto's van Lady, maar mijnalbum doet het niet Boos!

Jeddah: tja...misschien is ze even aan het uitrusten voor vannacht?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 16:36

Tinne schreef:
ik denk allemaal dat Simply een merrie krijgt, Pepsi een hengst en Macy ook een hengst...

Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt. Ik denk nl. dat Pepsi een dochter gaat krijgen Tong uitsteken . Nog voorgevoelens over Lee Haha! ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:03

Citaat:
Weet je, ik denk allemaal dat Simply een merrie krijgt, Pepsi een hengst en Macy ook een hengst...

En wat krijgt [naam]?

Nog 14 dagen...

Gisteren weer foto's gemaakt van de uier...is hier iemand die ze er misschien even op kan zetten voor mij? Dan mail ik ze even door (foto's zijn vaste erg groot, weet niet hoe ik ze kleiner moet maken... Bloos )

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:04

skippy, gooi ze maar weer mijn kant op!! Haha! (niet letterlijk Knipoog )
Had je mijn mail adres nog? Zo niet: wendy@bontebende.nl

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:10

Macy een hengst... Ik denk dat er dan iemand heel blij is Haha!
Helemaal als hij ook nog een zwart vachtje heeft *LOL*

Nog een update over Macy, haar banden zijn echt heel erg los. De kont drilt en er zitten echt kuiltjes.
Meteen de discussie met mijn vader, ik zei dat Macy dus echt wel een gespierde kont heeft, vet zakt namelijk niet in Haha!
Uier is niet echt veranderd.
Ik denk dat ze mooi op schema loopt voor eind 2e week van maart...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:23

@ Wendy...ze zijn onderweg...enne errug grOOOOOOt, denk ik hoor! Haha!
Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:56

Lukt t allemaal Wendy? Knipoog Ze zouden nu tochwel bij je aangekomen moeten zijn... Vast natuurlijk veel te groot! Ben ook lekker Blond als t om foto's mailen en plaatsen gaat, haha!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:00

Hier de foto´s van Bibi, van skippy1:
De foto´s van 8 februari:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De foto´s van gisteren:
Afbeelding
Afbeelding

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:02

Het is gelukt hoor!!
Ze ziet er mooi dik uit inderdaad!!! Ben benieuwd wanneer het komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:09

Bedankt!!! Hyper!

Ja ze is echt heel dik! En wat een verschil he die uier! De ene is trouwens van links en de ander van rechts genomen, maar het verschil is duidelijk! Wat een melkfabriekje!!! Clown

Ben ook erg benieuwd wanneer het komt, gisteren zat ze op 320 dagen...laat maar komen!!! Haha!

Enne Mac en Jeddah...wat denken jullie gaat dan vanavond gebeuren bij jullie?

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:13

Zo beter? Nu is het net of de foto´s van dezelfde kant genomen is Haha! Als het niet ziet moet je ff op refresh drukken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:15

Tjeetje jij bent er wel erg handig in of niet!? Nogmaals super bedankt!!! Pling

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:27

Skippy ... SkippyBAL zul je bedoelen! Biebs is rond-rond-rond! En dat uier mag er ook al wezen.

Bij mij gaat er nog niks komen hoor. Pepsi is veel te rustig en haar uier is nog steeds onveranderd. Volgens mij hebben ze haar dekdatum verkeerd geschat Clown Of ik heb NOG zo'n merrie die gewoon 12 maanden draagt Boos! .

Voor vanavond kijk ik dus richting jeddah Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:32

[naam] loopt ook niet meer naar stal, we rollen haar! Clown

Is de uier een beetje vergelijkbaar met die van Pepsi?

Hoop niet voor je dat t 12 maanden duurt...haha, arme Mac helemaal moe en dan zul je zien, slaap jij ook net als t veulen komt... Knipoog

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:48

WOW, Bibi is zichtbaar drachtig. Haha!
En die uier lijkt er ook al naar. OK dan!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:49

skippy1 schreef:
Is de uier een beetje vergelijkbaar met die van Pepsi?

Groter! En "breder" zeg maar. Pepsi heeft nog echt van die "rondjes". Schiet gewoon niet op met dat paard ...

skippy1 schreef:
Hoop niet voor je dat t 12 maanden duurt...haha, arme Mac helemaal moe en dan zul je zien, slaap jij ook net als t veulen komt... Knipoog

Pffff .... ik hoop 't niet! Lee ging vorige keer dus bijna 4 weken overtijd (iig hadden we van haar toen wel een dekdatum Knipoog ), maar daar zijn we alsnog bijgeweest. Was daarna wel total-loss Haha! . Misschien moest ik die twee merries maar eens bij mekaar uit de buurt houden; Pepsi is nogal beinvloedbaar Bloos ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:53

Haha, ja dan is t echt zaak dat je Lee niet teveel laat vertellen hoor, ze brengt Pepsi alleen maar op ideeen! Haha!

Je hebt dus van de DA een datum gekregen? In theorie kan het dus zijn dat hij er naast zit en dat het sowieso nogeen maandje zou duren, of niet? Hoop het niet voor je hoor!!!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:03

skippy1 schreef:
Je hebt dus van de DA een datum gekregen? In theorie kan het dus zijn dat hij er naast zit en dat het sowieso nogeen maandje zou duren, of niet?

Ja, Pepsi is bij de aankoopkeuring gescand en drachtig bevonden. De DA heeft de bevaldatum toen geschat op 1 maart. Ik weet eigenlijk niet hoe accuraat zoiets is. Heeft iemand daar ervaring mee??

Lange tijd hebben we gedacht dat ze eerder zou gaan, omdat ze al zo vroeg in de dracht erg bol werd. Ze heeft vanaf eind februari bij de hengst gelopen, dus het had ook veel vroeger gekund! Nu is ze dus juist helemaal niet zo zwaar voor een merrie die elk moment moet bevallen.

Van Simply is de preciese dekdatum bekend en dit weekend zit ze op het aantal dagen dat ze vorige keer heeft gedragen. Ik denk dus dat Sim eerst gaat, dan Biebs, dan Macy en dan Peps Clown