Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Je kunt ook niet een prijs bepalen op wat het jou heeft gekost.. Een prijs bepaal je op basis van kwaliteit. Tenminste, wij wel.
Vulina schreef:Je kunt ook niet een prijs bepalen op wat het jou heeft gekost.. Een prijs bepaal je op basis van kwaliteit. Tenminste, wij wel.
Cioccolato schreef:Je kan m toch gewoon naar de opfok doen?
Mer1980 schreef:Cioccolato schreef:Je kan m toch gewoon naar de opfok doen?
Na alle pech in de opfok begin ik er niet meer aan. Bij mij groeien ze in de groep op. Hij heeft een geweldig jaarling maatje en een mini om mee te dollen, de merrie en zijn grote broer (paard van vriendin) hebben hem wat opvoeding bijgebracht. Gaat helemaal prima zo. Maar er moet uiteindelijk wel iets weg, die hectare grond groeit niet mee met mijn hobby
Mer1980 schreef:Klopt doe niet meer aan opfok, heeft mij goud geld gekost. 18 paarden los geraakt en natuurlijk die van mij als enige vol in het prikkerdraad in een bos, kan de opfok niets aan doen, maar het overkomt mij wel weer, ook al eens een jaarling verdronken, uiteraard ook alleen die van mij. zucht.... laat maar dus.. Nu heb ik er 24/7 een camera op en groeien ze op onder mijn dagelijkse toezicht. Ook dan kan er van alles gebeuren maar kan ik mijzelf de schuld geven.