Soms is ""paaien"' ook een uitkomst

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elegance_ schreef:BianCatjee schreef:Elegance_ welkom! Spannend dus het is nog de vraag of ze werkelijk drachtig is (hoewel als ik het zo lees ook denk aan een echte dracht!) Wat voor pony heeft erbij gelopen?
Dankjewel! Ja we zitten echt vol ongeloof. Er heeft een Fell pony bij gelopen
tanjaatjuhh schreef:Omg, waarom zijn we daar zelf niet opgekomen.[naam] schreef:Onze merrie laat echt niet toe dat je aan de uier zit.
Eén van onze dierenartsen zei dat we dat toch moesten oefenen, maar ze laat het echt niet toe en ik wil mijn leven niet riskeren.
Zit nu een beetje in dubio.
Oefenen met een handschoen aan een selfiestick
KoudbloedKim schreef:Dat werkt niet, hebben we ook al geprobeerd.
Het gaat er om dat ze accepteert dat ze daar wordt aangeraakt, en we hebben ook nog zachte fleecehandschoenen.
Gaat vast goed komen.
Neonlight schreef:Ze laat inderdaad bijna alles toe.Gelukkig laten ze vaak wel een veulen toe, dat is toch anders dan een mensenhand. Had trouwens niet gedacht dat Kim zo zou zijn, het leek me altijd zo'n heerlijk gemoedelijk dier, wel met een eigen wil, maar niet dat ze zoiets zou doen.
Loopt ze ook gewoon door een praam heen? Wat een tante.....![]()
Hier hebben we dus echt een zeikpony die niet vreemd is met slaan en bijten. Die wilde ook niet dat we aan de uier kwamen, maar inmiddels is het geen probleem meer. Wel zorgen voor warme handen, en met kriebelen van de flanken naar onder de buik en zo langzaam richting uier is het allemaal gelukt. Van te voren trouwens uren in de stal gestaan met de handen op de flanken, om het veulen te voelen. En die momenten dus langzaam uitgebreid. Voor niets, want we hebben nog altijd geen veulen gevoeld en ze blijft toch wel erg slank, wel voller in de flanken en breder in zijn geheel, maar geen buik. We g aan er maar ernstig van uit dat ze leeg is.
Elegance_, welkom hier. Wat een verrassing zo zeg.Ben benieuwd naar de foto's.
chimello schreef:Ook al geprobeerd, maar ze weegt zonder veulen al 1100 kilo, dus daar hou je echt niks aan.Uier aanraken oefen ik al vanaf veulen hieris een been optillen geen optie?