Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Urielle via hier kijk ik hoeveel dagen ze is http://www.marestare.com/foalingchart.php
Tja ik vind het gewoon leukAls ik zelf zwanger zou zijn zou ik denk ik ook zoiets doen, het is mijn aller eerste zelf gefokte veulentje dus ja ik vind het spannendd...
![]()
Mijn merrie staat wel met deken op. Ze is eind maart/begin april uitgerekend maar ik rij der nog gewoon wil der liefst zo fit mogelijk houden en dan is zeiknat van zweet niet echt succes..
fokfanaat schreef:carola schreef:Fokfanaat; wat leuk! Mijn merrie is ook drachtig van eyecatcher, die verwacht in maart haar veulen. Ik ben benieuwd naar jou veulen. Wat voor merrie is het precies?
Myrthe; bij mij past de deken nog! Maar ik probeer een fokmerrie altijd zo min mogelijk in de dekens te hebben. Als ze een deken op hebben als het veulen er eenmaal is vind ik dat altijd een beetje 'eng'. Hoe staan jullie daar tegenover?
Wat leuk, ben wel benieuwd naar zijn veulens, hij doet het zelf gelukkig erg goed. Bij mij was het 2e keus, heb eerst 3 x met vivaldi geprobeerd.
Ze is een keur preferente merrie van hemmingway x keur pref prest v Gagxx x keur pref prest v Ulex.
Ik hoop zo op een merrie, dat lukt hier nooit zo goed.
Wat voor merrie heb jij drachtig?
Ik hou er niet van veulens en dekens.
MarijeR schreef:[ Afbeelding ]
Nog niet online voor de buitenwereld maar vandaag heb ik de drachtige dames weer op stal gehaald voor de nacht.
Heb er nog 2 die nog even moeten wachten op een plekje op de cam
carola schreef:fokfanaat schreef:
Wat leuk, ben wel benieuwd naar zijn veulens, hij doet het zelf gelukkig erg goed. Bij mij was het 2e keus, heb eerst 3 x met vivaldi geprobeerd.
Ze is een keur preferente merrie van hemmingway x keur pref prest v Gagxx x keur pref prest v Ulex.
Ik hoop zo op een merrie, dat lukt hier nooit zo goed.
Wat voor merrie heb jij drachtig?
Ik hou er niet van veulens en dekens.
Klinkt als een heel interessante fokmerrie die jij hebt zeg! Heb je wat foto's?
Ik heb een stermerrie van Junior STV x Belisar drachtig van hem. Ik heb de merrie drachtig gekocht en dus niet zelf de keuze voor eyecatcher gemaakt.
Ik heb ook nog geen idee welke hengst ik dit jaar ga gebruiken voor haar. Ik heb zelf een NRPS erkende hengst staan, maar ik weet niet of ik hem ga gebruiken of een KWPN hengst.
En ik heb de laatste jaren juist alleen maar merrieveulens gehad, dus van mij mag het best een hengstje worden! Maar ach, als het allemaal maar gezond en wel te wereld komt ben ik ook blij!
Ponyparadijs; altijd sneu dat afspenen he? Heb je het veulen een beetje makkelijk kunnen verkopen?