Lees net dat Penny van Kingston Park Miniatures schijndrachtig was. Erg sneu voor de eigenaar, had zich heel erg verheugd op Penny's veulen.
http://www.marestare.com/fcam.php?alias=clpminis heel onrustig steeds liggen staan en na de buik kijken... Heb wel het idee dat het bezig is maar dat de weeen niet sterk genoeg zijn ofzo :S
ohhhh alhoewel, ze is wel erg onrustig, staan, liggen, rond draaien, staart omhoog, kijken naar buik.... Uhmmm???
vanaf gister avond viel het me echt op, maar vandaag overdag was ze wel rustiger vond ik ... maar goed afwachten
Ze is gewoon aan het oefenen.Hoelang het duurt voordat der eigenaren er zijn.Het is nu net alsof ze aan het dommelen is.
Red Snow stat nu al even een poosje alsof ze moet plassen. Achterbenen naar achteren, en iets wijd. Zwiept ook steeds met de staart.Komop meid, gooi dat veulen eruit dan ben je daar vanaf....
Ze is inderdaad weer lekker onrustig. Vanmiddag was ze best rustig vond ik maar nu....Ja inderdaad gooi die beeb eruit!;)
Bij mij staat ze er NU rustig bij Zul je altijd zien hé, als je roept dat ze onrustig is, houd het ineens op