Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beterschap voor Maaike.
dus maar een halstertje maat shet gehaald en die past goed, ze heeft niet zo`n groot hoofd, heeft haar moeder ook niet.
dan maar eigen schuld dikke bult en een haster om. TabeR schreef:odique wel jammer!! maar wel leuke ervaring! en wij vinden je veulen wel geweldig! ik iig wel
. Ik ben ook heel lang op zoek geweest naar het juiste zadel. Het heeft wel wat centen gekost maar uiteindelijk hebben we het perfecte zadel gevonden. Fijne vakantie!
Ik hoop dat het er voor je andere veulen beter uitziet, je bent er nu eerder bij toch?

Dimieka maakte een buiteling de stal uit en de moeder wilde er achteraan schieten, maar ze stond vast, dus dat werd dringen in de deuropening. In de snelheid van de beweging stap ik achteruit en sla met mijn hand in de chipnaald. Ik blij dat die man niet van schrik doordrukte
Naald gescand en chip zat er nog in, dus Dimi heeft 'm alsnog zelf gekregen 
had je bijna je eigen streepjescode
, nu wel gewond?
(wij moesten stiekum wel lachen, we konden ze mooi volgen vanachter het raam
)
Voor een smal stukje bloedde het wel even flink door, geen idee hoe diep het was, strakke plijster erop en nu is het dicht hoor 
Hier heeft er eens een 'n sliding gemaakt van wel 20 meter, op zijn kont, om vervolgens gewoon op te staan en met een hooghartige blik in onze richting weer weg te zoeven

Hopelijk trekt het snel bij!
Mijn streven is komend jaar iig de L uit te rijden. Maar goed, dan moet ze wel heel blijven....
En ze verteld dat ik ze wat aan doe als ik morgen opnieuw moet beginnen. Wat een drama zo'n veulen vlechten!

gaat goed haha